ЄДС Кам’янського приймає звернення від людей з порушенням слуху

Повідомляємо, Вам що в КП КМР «Інформаційні системи» розроблено цілодобовий канал комунікації Єдиної диспетчерської служби міста із громадянами, які мають порушення слуху та мови.

Дана категорія громадян має можливість повідомити Єдину диспетчерську службу про аварійні ситуації та зареєструвати звернення по роботі усіх комунальних служб міста. А саме, звернутися за допомогою приватного повідомлення у соціальній мережі Facebook на профіль Єдина Диспетчерська м. Кам’янське або за допомогою приватного повідомлення у Messenger Telegram на мобільний номер оператора Єдиної диспетчерської служби (067) 234-15-46.

Крім цього, на базі Центрів надання адміністративних послуг у робочі дні працює адміністратор,до якого можна звернутись за допомогою програми відео зв’язку з сурдоперекладом та заповнити заявку на реєстрацію звернення до ЄДС.

Номер зареєстрованої заявки буде повідомлено за вищезазначеними каналами, а також продубльовано СМС інформуванням на мобільний телефон заявника.

Вам буде цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *