Вниманию каменчан!

«Горводоканал» идет навстречу должникам. Об этом сообщили на предприятии.
«Кам’янський водоканал розпочинає кампанію з вирішення проблем споживачів, які мають борг за використані послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.
Статтею 22 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» передбачено, що споживачі питної води зобов’язані своєчасно вносити плату за використану питну воду відповідно до встановлених тарифів на послуги централізованого водопостачання і водовідведення.
На сьогодні населення міста заборгувало Міськводоканалу значну суму. В останні роки в суспільстві панувала думка, що подібна ситуація є проблемою підприємства, а не споживача, але ситуація докорінно змінилася.
В зв`язку з тим, що неналежне виконання споживачами своїх зобов’язань, порушує право підприємства на отримання плати за надані послуги з водопостачання та водовідведення у встановлений законодавством строк. Несвоєчасна оплата за надані послуги з водопостачання та водовідведення ставить КВП КМР «Міськводоканал» в тяжке фінансове становище, що перешкоджає своєчасній сплаті податків, платежів за електроенергію, закупівлю води тощо. Несплата боргу призводить до погіршення стану комунальних мереж централізованого водопостачання та водовідведення, погіршує можливості щодо забезпечення екологічного добробуту міста і негативно впливає на впровадження природоохоронних заходів.
В Закон України «Про житлово-комунальні послуги» 07.06.2018 р. були внесені зміни, згідно із якими з 1 травня 2019 року українські водоканали фактично будуть змушені вперше у власній історії відключити всіх своїх боржників від водопостачання. Отже, зовсім скоро проблема заборгованості буде перекладена з підприємства на боржників.
Також, Закон передбачає стягнення пені, якщо споживач не сплатив вчасно. Її розмір – 0,01% від суми боргу за кожен день затримки. Нараховуватимуть пеню з 1 травня 2019 року.
Звісно, Кам’янський водоканал не хоче допустити ситуації, коли значна частина населення міста може залишитись без води через борги.
У зв’язку з цим КВП КМР «Міськводоканал» хоче допомогти вирішити проблеми боржників у двосторонньому діалозі із кожним споживачем індивідуально. Водоканал готовий вивчити проблему кожного боржника та запропонувати оптимальний варіант її вирішення.
Головне, щоб самі боржники усвідомили необхідність вирішення власних проблем та вступили в конструктивний діалог з Міськводоканалом, поки для цього ще є час.
Чекаємо на Вас в КВП КМР «Міськводоканал» в залежності від місця проживання:
• Заводський район і пос.Романково, пос.Дніпробуд – вул.Широка, 16 – тел. 55-42-04, 55-42-05, 55-42-06
• Дніпровський район (Лівий берег) – бульвар Будівельників, 17 – тел. 55-42-03, 067-633-18-98
• Південний (Баглійский) район – вул.Київська, 15 – тел. 55-42-07, 067-986-55-25», – говорится в сообщении.

Вам буде цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *