Як зараз змінилися ціни на автомобілі та що нас чекає далі, розповіли в Інституті досліджень авторинку.
Абсолютна більшість пропозицій продажу авто в Україні сьогодні складають машини вартістю до 10 тисяч доларів. Схожа ситуація була і до повномасштабного вторгнення Росії в Україну.
Однак у лютому українці продавали автомобілі в ціновому діапазоні від $ 1 до $2 тисяч, і від $5 до $6 тисяч. А вже в червні цю нішу щільно зайняли машини від $3 до $5 тисяч.
Середня ціна б\в автомобіля впала в кінці лютого до $7 тисяч, а після вторгнення – до $6300. У березні – до $5700.
Нульове розмитнення призвело до обвалу цін до $5500. Наприкінці квітня найнижча ціна склала $ 5100.
Перелік найпопулярніших моделей за останні пів року майже не змінився. А ось ціни на ці автомобілі стали змінюватися.
Volkswagen Passat у квітні подешевшав на 16,4%, а в червні ще на 1%. На ринку збільшилася кількість цих машин, і конкуренція почала зростати. Тому продавці почали знижувати ціни, щоб швидше продати машину.
Skoda Octavia у квітні подешевшала на 14%, а от у червні мінімально подорожчала – на 0,8%.
Volkswagen Golf у квітні подешевшав на 13%, зате в червні його середня ціна стала вище на 4,8%.
Renault Megane, який у квітні подешевшав майже на 20%, у червні знову трохи подорожчав – на 1,4%.
Ці марки машин є лідерами з ввезення з Європи серед імпортних старих автомобілів. Через скасування нульового розмитнення продавці почали поступово піднімати ціни, тому, що привезти таку машину зараз вийде істотно дорожче.
Лідер внутрішніх перепродажів Daеwoo Lanos у квітні подорожчав на 2,5%. Насправді сама машина не подорожчала, але з ринку українці розмели майже всі пропозиції у варіантах “щоб їхало”. Ціна Lanos, відповідно, почала зростати. У червні Lanos знову подешевшав – на 15,2%.
Середня ціна вживаного автомобіля в червні зафіксована на рівні $6424 і це на 14,1% нижче, ніж у лютому.
Експерти кажуть, що прогнози в умовах війни робити тепер непросто і багато в чому авторинок буде залежати від курсу валют, купівельної спроможності громадян, податків на імпорт б/в машин, балансу попиту і пропозицій на ринку і пріоритеті покупців.
З урахуванням всіх факторів в Інституті досліджень ринку зробили такі висновки:
1. Підвищення вартості долара спричинить пропорційне зниження купівельної спроможності населення. Це призведе до зміщення фокуса покупців на ще дешевші автомобілі – в діапазоні $3-4 тисяч.
2. Продовжиться тактика “крапельних продажів”, коли окремі власники будуть змушені під тиском обставин знижувати ціни на свої машини.
3. Потреба в мобільності та недостатня доступність громадського транспорту буде утримувати попит на надбюджетні (від $1000 до $3000) і бюджетні автомобілі ($3000-$6000) Легкові з пробігом на високому рівні, що буде утримувати від зниження цін.
4. У зв’язку зі зниженням темпів імпорту та одночасним зростанням цін в країнах ЄС, зниженням рівня ставок на аукціонах в США і збільшення витрат на доставку, легкові машини в ціні від $7000 дешевшати не будуть, а в групі від $10000 можливо навіть подорожчання.
5. На ринку може утворитися “застійний” кластер авто, які споживають багато пального. На них не буде попиту через проблеми з бензином, а власники не будуть поспішати їх продавати за зниженими цінами – вони зависнуть на ринку.
Сьогодні виповнюється 50 років з дня введення в експлуатацію будинку по вулиці Олени Пчілки, 39,…
Мер Кам'янського разом із начальником Кам’янської районної військової адміністрації Олегом Гапічем відвідали один із навчальних…
Поліцейські Синельниківського районного управління затримали зловмисника який через ревнощі позбавив життя односельця. Під час сумісного…
Про це повідомив міський голова Андрій Білоусов. "Продовжуємо покращувати стан укриттів у наших навчальних закладах.…
У Дніпрі судитимуть місцевого мешканця за побиття та шахрайство: дізнавачі завершили досудове розслідування та скерували…
Зібрана кров поповнить запаси банку крові та допоможе врятувати не одне життя. 19 та 20…