Тут, у будівлі колишнього жіночого гуртожитку колишнього індустріального технікуму, розташовано одразу кілька структур – комунальне підприємство «Транспорт», щось правоохоронне, комерційні фірми тощо. Відповідно, чимало людей приїжджає сюди на автомобілях і тут паркуються. Місця катастрофічно не вистачає, далеко не всім вдається поставити тут свого залізного коня. До того ж проїжджа частина вулиці дуже й дуже неширока, адже будувалася вона років-літ і пам’яті немає, коли машин у Дніпродзержинську було зовсім небагато. Тому навіть проїзд на цій ділянці дуже утруднений, велика вантажівка важко протискується між рядом припаркованих машин і бордюром з іншого боку.є
Хтось намагається схитрувати і припаркуватися по Сачко біля технікуму, але не тут-то було – там теж безліч машин. Причому нині навіть не навчальний рік, викладачі у відпустках і не їздять сюди на своїх автомобілях. А далі буде ще гірше – у приміщенні колишніх майстерень технікуму, що трохи вище від колишнього гуртожитку, готується до відкриття комерційна поліклініка. Зрозуміло, що на прийом до лікарів їздитимуть люди зовсім не бідні, і зрозуміло, що машинами. Цікаво, де вони паркуватимуться? У прилеглих дворах житлових будинків, на дитячому майданчику чи тротуарі з протилежного боку (а деякі вже так роблять)? Чи є вихід із цієї ситуації?
Начебто є, хоча він навряд чи сподобається місцевим захисникам довкілля. Біля будівлі колишніх майстерень є невелика зелена зона, якраз між тротуаром та приміщенням. Територія, поросла травою, є тут і дерева. Напрошується висновок – використовувати цю зону як місце для паркування. Так, місцеві «зелені» будуть проти, але дозвольте, а що робити у цій ситуації? Куди подіти десятки машин, які сюди приїжджають?
А щоб зайві городяни не використовували таке паркування як безкоштовну цілодобову стоянку, а такі випадки в Кам’янському є, паркування треба зробити платним. Так-так, ми не помилилися – платним! Здається, кілька гривень за годину-другу перебування машини не надто боляче вдарять по кишенях кам’янчан, які приїжджають сюди. Плюс той факт, що на виручені кошти господарі паркування утримуватимуть її в порядку, облагородять тротуар і навіть висадять нові дерева та чагарники по периметру, щоб не страждала екологія міста. І – створювати нові робочі місця, а також сплачувати податки до міського бюджету, що особливо важливо зараз, коли економіка України переживає найважчі часи.
Хто буде власником паркування – малий бізнес чи комунальна структура, вже не так важливо, це може вирішити міська влада. Звісно, хтось обуриться – платне паркування! Але ж у великих містах, у тому ж Дніпрі, це давно практикується, і нічого, начебто автомобілісти там з голоду не пухнуть. А в Кам’янському автомобілів стає дедалі більше, і проблема з тим, де їх розміщувати, стає дедалі гострішою.
Подивіться, скільки машин стоїть у дворах, загороджуючи проїзд, що особливо небезпечно – у разі чого не проїде ні пожежна машина, ні поліція, ні швидка. Москворецька – це окремий випадок, є ще Медична на ділянці від вулиці Сачка до проспекту Шевченка, є проспект Свободи від колишнього «Океану» до Майдану Героїв, є проспект Шевченка від ЦУМу до Майдану Героїв, є інші такі місця. Там теж треба щось робити, ні припаркуватись у години пік, ні нормально проїхати неможливо. Тож як не крути, а від платних парковок нам нікуди не подітися, подобається цей комусь чи ні… І насамкінець – чому цю статтю ми помістили у розділ «Економіка». Тому що йдеться, крім усього, про робочі місця та податки.
Про ситуацію в місті на ранок повідомив мер Андрій Білоусов. "В місті протягом ночі було…
Дніпропетровщина отримала 806 ноутбуків. Чергове підсилення передав Уряд Обʼєднаних Арабських Еміратів через Фундацію Олени Зеленської.…
Зґвалтування та вбивство 11-річної дівчинки у м. Дніпро – судитимуть місцевого мешканця. Ювенальні прокурори Дніпропетровської…
У Кам’янському поліцейські затримали 40-річного чоловіка за серію майнових злочинів. Підозрюваний викрав з квартири знайомого…
У Кам’янському 20 дітей, в тому числі ВПО, долучились до майстер-класу з розпису пасхальних пряників…
Стали відомі результати щорічного рейтингу українських закладів вищої освіти. Цьогоріч до списку лідерів потрапили університети…