Про це 11 серпня йдеться в заяві на сайті УЗ.
Новий додаток, розроблений УЗ в партнерстві з Mastercard, вже протестували в липні, і відсьогодні він доступний для скачування всім користувачам на AppStore і Google Play Market за цим лінком – https://app.uz.gov.ua/start.
Як звертають увагу в держпідприємстві, оскільки вони є прямим продавцем квитків через додаток, вартість квитків для пасажирів “буде максимально вигідною” – немає жодних додаткових комісій при оплаті.
Голова правління Укрзалізниці Олександр Камишін також звертає увагу, що компанія раніше також перейшла на онлайн-підтримку пасажирів 24/7 у всіх доступних месенджерах.
У планах УЗ також розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг і розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошук загублених речей, бронювання лаунжу і т.д. Все це стане наступними етапами цифровізації Укрзалізниці.
Трагічну новину повідомив міський голова Андрій Білоусов. "7 травня в бою поблизу населеного пункту Володимирівка…
Вночі 19 листопада, на вулиці Тургенєва селища Мала Петриківка Дніпровського району, виникла пожежа. Горів житловий…
Ювенальна поліція України оголосила старт Всеукраїнського інформаційно-просвітницького творчого конкурсу, який проводиться у межах щорічної акції…
Вперше за чотири роки один з найулюбленіших проєктів мільйонів українців "Танці з зірками" повертається на…
Правильне зберігання ковбаси вдома може продовжити строк її придатності. Але не всі знають головні правила.…
Керівник Самарівської окружної прокуратури повідомив про підозру 27-річному місцевому мешканцю у порушенні правил безпеки дорожнього…