Про це 11 серпня йдеться в заяві на сайті УЗ.
Новий додаток, розроблений УЗ в партнерстві з Mastercard, вже протестували в липні, і відсьогодні він доступний для скачування всім користувачам на AppStore і Google Play Market за цим лінком – https://app.uz.gov.ua/start.
Як звертають увагу в держпідприємстві, оскільки вони є прямим продавцем квитків через додаток, вартість квитків для пасажирів “буде максимально вигідною” – немає жодних додаткових комісій при оплаті.
Голова правління Укрзалізниці Олександр Камишін також звертає увагу, що компанія раніше також перейшла на онлайн-підтримку пасажирів 24/7 у всіх доступних месенджерах.
У планах УЗ також розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг і розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошук загублених речей, бронювання лаунжу і т.д. Все це стане наступними етапами цифровізації Укрзалізниці.
На спортивних змаганнях побував мер Андрій Білоусов. "У спортивному комплексі «Прометей» стартував новий сезон «Пліч-о-пліч:…
Поліцейські Дніпра скерувати до суду обвинувальний акт щодо чоловіка, який вчинив замах на вбивство власної…
Понад чотирьох годин нічних пошуків завершилися позитивно і поліцейські Нікопольщини розшукали заблукалу 82-річну жінку. 21…
Дніпропетровська ОВА запрошує підприємців регіону на дев’яту онлайн-зустріч учасників платформи «Діалог влади та бізнесу». Тема…
Гурт Kalush Orchestra презентував кліп на пісню «Коли». Відео знімали у лісі. «Уявіть себе через…
У Кривому Розі правоохоронці ліквідували нарколабораторію з вирощування конопель. Там вилучили майже 3 тис рослин…