Про це 11 серпня йдеться в заяві на сайті УЗ.
Новий додаток, розроблений УЗ в партнерстві з Mastercard, вже протестували в липні, і відсьогодні він доступний для скачування всім користувачам на AppStore і Google Play Market за цим лінком – https://app.uz.gov.ua/start.
Як звертають увагу в держпідприємстві, оскільки вони є прямим продавцем квитків через додаток, вартість квитків для пасажирів “буде максимально вигідною” – немає жодних додаткових комісій при оплаті.
Голова правління Укрзалізниці Олександр Камишін також звертає увагу, що компанія раніше також перейшла на онлайн-підтримку пасажирів 24/7 у всіх доступних месенджерах.
У планах УЗ також розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг і розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошук загублених речей, бронювання лаунжу і т.д. Все це стане наступними етапами цифровізації Укрзалізниці.
Про ситуацію в місті на ранок повідомив мер Андрій Білоусов. "Ніч у місті минула без…
За процесуального керівництва Дніпропетровської обласної прокуратури повідомлено про підозру місцевому мешканцю у несанкціонованому поширенні інформації…
Мешканці Дніпропетровської області з початку 2024 року подали 94 скарги щодо порушення їхніх прав у…
Напередодні Великодня, Дня пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років, за ініціативою…
Про це повідомив мер Андрій Білоусов. "Сьогодні відбулася важлива подія для Кам’янського. Спільно з операційним…
17 травня у Музеї історії м. Кам'янське пройде акція "Ніч музеїв-2024", приурочена до Міжнародного дня…