Багато років в Україні стимулювали використання зрідженого газу. А під час нинішньої паливної кризи набагато легше вдалося налагодити постачання до країни саме її, а не бензину чи дизеля. Але газ – це звичайне пальне, за яке потрібно платити ті ж самі акцизи, що й на інші види пального.
Про це йдеться у статті видання https://24tv.ua/.
Нагадаємо, що 14 серпня уряд вніс до Верховної Ради законопроект про відміну пільгового оподаткування акцизами на пальне. Як розповів 24 каналу Сергій Куюн, директор “Консалтингової групи А-95”, незалежно від того, яке пальне використовується, усі мають платити однакові акцизи, адже газ – це звичайне паливо. І незрозуміло, чому людина, яка не захотіла встановлювати на авто газове обладнання, повинна платити більше, ніж ті, хто, так би мовити, вирішив знизити своє податкове навантаження.
«У Європі обсяги споживання зрідженого газу – мінімальні. Відповідно, європейці можуть встановлювати на газ мінімальні ставки. А в Україні 30% палива, яке продається на автозаправних станціях, це скраплений газ. Фактично в Україні є паливний офшор, куди тікають люди, щоби не платити податки», – зазначає Куюн.
За словами експерта, європейські споживачі на відміну від українців не оцінили переваги дешевого зрідженого газу. Україна 15 років низькими податками стимулювала ринок зрідженого газу. І досягла свого – зараз ми займаємо перше місце у світі з використання зрідженого газу на транспорті. І додав, що навіть після введення уніфікованого акцизу економія автомобілів на газі зберігатиметься, бо газ сам по собі дешевший за бензин. Просто тепер усі автомобілісти платитимуть по 4 гривні акцизу за літр палива.