«Законодавством передбачено, що пенсії призначаються на особисте звернення заявника або автоматично (без звернення) у визначених законом випадках.
У разі якщо громадянин є, зокрема, недієздатним або його дієздатність обмежена, то заява про призначення пенсії з необхідними документами подається законним представником. Звернення щодо призначення пенсії можна подати, звернувшись до будь-якого сервісного центру Фонду, або дистанційно через вебпортал електронних послуг Фонду», – йдеться у повідомленні.
У Кам’янському працює два сервісні центри:
– Кам’янський відділ обслуговування громадян (сервісний центр), вул. Інститутська, 4, тел.: (068) 230-22-16.
– Лівобережний відділ обслуговування громадян (сервісний центр), бульвар Героїв, 8, тел.: (068) 233-50-97.
Містяни, які користуються сервісом «Приват-24», вже ознайомилися з рахунками за березень. Зокрема, побачили, що розмір…
Команда Дніпровського державгого технічного університету успішно пройшла конкурсний відбір серед 200 університетів України та увійшла до…
Поліцейські ювенальної превенції ГУНП спільно з інспектором із дотримання прав людини Кам'янського РУП за участі…
4 квітня на лівобережному стадіоні "Надія" відбувся "Кубок відкриття футбольного сезону" Кам’янського – 2025 серед…
Заволоділи майже 7 млн грн бюджетних коштів – у Кривому Розі викрито 10 учасників злочинної…
Про це передає "Відомо". Перший випадок стосується 13-річної дівчинки, яка спробувала суїцид шляхом прийому великої…