5 вересня на сайті міських петицій з’явилося звернення до міської влади із проханням не допустити підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті.
«Шановні, наше місто не таке вже й велике щоб робити проїзд по 10 та 15 грн, а комфорту в найменшому навіть відсутній, графіку немає, автобусів на маршрутах мало, у нашому маленькому місті не такі великі зарплатні як у тому ж Дніпрі, а на випадку ще й воєнний стан чи деякі взагалі без праці, Тому просимо розглянути та коректно відреагувати на підвищення цін на прохання», – пише автор петиції Олена Манжосова, написання тексту ми скопіювали один до одного.
Справді, суперкомфорту в наших маршрутках немає, зарплати в Кам’янському не такі вже й великі, військовий стан теж вніс свої корективи до життя городян. Але при цьому автор петиції чомусь не хоче бачити економічних причин підвищення тарифів, а саме зростання цін на пальне в півтора-два рази і різкого подорожчання долара.
Тому, на наш погляд, подібну петицію треба було б адресувати не міській владі, а іншим структурам. Зокрема, Міністерству економіки України, яке несе відповідальність за те, що бензин, дизпаливо та автогаз подорожчали приблизно у півтора рази, а то й удвічі. Нехай Мінекономіки знайде механізми для зниження цін хоча б для пасажирського транспорту, тоді й тарифи на проїзд можна залишити на колишньому рівні. Також треба було б направити цю петицію на адресу керівництва Нацбанку України, яке кілька тижнів тому «обвалило» курс долара з 24 до майже 37 гривень. А це призвело до миттєвого подорожчання автозапчастин та комплектуючих для автобусів, які курсують лініями Кам’янського. Нацбанк поверне колишній курс долара – і запчастини знову подешевшають, тоді й причин для підвищення тарифів не буде.
Зрозуміло, що ця стаття може сподобатися не всім читачам, особливо тим, хто не знає і не хоче знати елементарних законів економіки. А ці закони діють невблаганно, і їх не скасуєш навіть сотнею тисяч петицій на адресу влади окремо взятого Кам’янського…