Міністерство юстиції України спільно з Міністерством цифрової трансформації України запроваджують новий функціонал – шеринг цифрових документів у Дії для органів державної реєстрації актів цивільного стану.
Тепер громадяни, відвідуючи органи державної реєстрації актів цивільного стану під час замовлення та отримання адміністративних послуг, можуть надати електронний паспорт у додатку Дія та поділитися цифровою копією документа. Шерінг спростить процедуру надання зайвих папірців.
Тепер не потрібно хвилюватися, якщо ви забули документ на місці або дорогою до органів державної реєстрації актів цивільного стану, шукати, де зробити ксерокопію паперового документа. Програма Дія дає можливість ділитися копіями цифрових документів, а також перевіряти їхню дійсність у кілька кліків. Щоб відвідувачам поділитися копією е-паспорта, необхідно:
– відкрити паспорт у додатку Дія;
– натиснути на нього та вибрати штрихкод;
– надати штрихкод працівнику ДРАЦС для зчитування;
– підтвердити запит на передачу даних у додатку Дія.
Цифрова копія паспорта з е-підписом Дія передається на обслуговування органів державної реєстрації актів цивільного стану. Завдяки шерингу виконуються відразу дві функції: підтвердження особи та передача копій електронних документів реєстратору.
Щоб скористатися послугою шерінга, необхідно оновити Дію до останньої версії.