Ранее в Центре работал только один терминал электронной очереди – в зале информирования и ожидания. Клиенты, которые уже не впервые посещали ЦПАУ, пользовались им без помощи администратора. Но многим гражданам необходима была консультация.
Специалисты надеются, что размещение дополнительного моноблока электронной очереди поможет администратору быстрее консультировать граждан, не покидать рецепцию для помощи в получении талонов очереди, что соответствующим образом повлияет на уменьшение общего времени пребывания клиентов в Центре.
Теперь такой подход планируют внедрить по всей сети ЦПАУ.
Прийшов липень — найтепліший місяць року. Синоптики прогнозують мінливу погоду та попереджають про аномальну спеку. Літній сезон у розпалі —…
У вівторок, 1 липня, на трасі неподалік села Знаменівка Самарівського району сталася серйозна дорожньо-транспортна пригода.…
Про це повідомив голова ОВА Сергій Лисак. "Вночі агресор спрямував на Дніпропетровщину БпЛА. За інформацією…
Мер Андрій Білоусов повідомив про ситуацію в місті на ранок. "Зустрічаємо новий день без надзвичайних…
Найімовірніше, вони будуть позитивної якості: ймовірно приємне грошове надходження, пропозиція нової роботи, зустріч із людиною, у стосунках…
У Дніпрі правоохоронці припинили діяльність організованої злочинної групи, яка щомісячно заробляла близько 7 мільйонів гривень…