Війна та падіння внутрішнього ринку змушують приділяти максимальну увагу розширенню експорту та виходу українського бізнесу на зовнішні ринки, заявив засновник групи “ТАС” Сергій Тігіпко.
“Зараз починаємо створювати проект як monobank у Польщі – це унікальний продукт”, – сказав він на Київському міжнародному економічному форумі (КМЕФ) у Києві.
Тігіпко нагадав, що на сьогоднішній день monobank має 6,5 млн. клієнтів і значна їхня частина за кордоном.
Бізнесмен зазначив, що недостатньо уваги до війни приділяв розвитку експортних можливостей. “Ті бізнеси, які були орієнтовані у мене на внутрішній ринок, це проблема”, – описав він поточну ситуацію.
У той же час Тігіпко повідомив, що в умовах війни вдається нарощувати експорт, зокрема вагонобудівні підприємства групи підписали два контракти для Європи, один — стартап з будівництва інноваційних вагонів.
За його словами, добрі перспективи у продажу яблучного концентрату, металовиробів, цвяхів.
Бізнесмен також наголосив на важливості диверсифікації. “У нас і промислове, і фінансове (сектори), і сільське господарство — диверсифікація спрацювала. Я вірив у неї і зараз вірю”, – наголосив він.
Тігіпко також нарік, що недостатньо уваги до війни приділяв резервам на випадки криз. За його словами, якби вони були більшими, то зараз він міг би здійснити більше вигідних угод, однак і так викупив 49% у одного з підприємств у одного з партнерів, а перед цим частку в іншого партнера, оскільки “сипляться люди”.
Гурт “ТАС” засновано в 1998 році. Сфера її бізнес-інтересів включає фінансовий сектор (банківський та страховий сегменти), промисловість, нерухомість, венчурні проекти.
Нагадаємо, у Кам’янському Тігіпку контролює Дніпровагонмаш та ТАС-банк.