Про це на загальних зборах European Business Association заявив CEO АМКР Мауро Лонгобардо, повідомляє Forbes.
За словами Лонгобардо, меткомбінат виробляв 6 млн. тонн сталі та 80% з них йшли на експорт через порти в Одесі та Миколаєві.
“Уряд шукає можливості для використання портів для продукції металургів, але поки що безуспішно”, – сказав він. АМКР разом із “Укрзалізницею” розробили механізм експорту до Польщі або Румунії, але є обмеження обсягів транспортування. Тому меткомбінат підвищив витрати на транспортування у 5 разів.
“Тому ми не здатні відновити доходи”, – наголосив Лонгобардо. Також він повідомив, що у жовтні у АМКР виникла проблема із постачанням електроенергією. Компанія зазвичай споживає 400 МВт на годину, зараз – 120 МВт на годину, але вони не часто доступні.
“Зараз ми вирішили цю проблему, але при розширенні обсягів виробництва питання енергопостачання стане основною проблемою”, – наголосив СЕО меткомбінату.
За словами Маура Лонгобардо, АМКР готовий долучитись до реконструкції України. “Ми експортували 80% продукції та можемо частину направити на внутрішній ринок”, – каже він.
Неподалік Міжгір'я прикордонники зупинили мікроавтобус, який був обладнаний під медичний автомобіль одного з бойових підрозділів.…
Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради за період з 25.07.2025 по 31.07.2025 було…
За даними слідства, фігурант пропонував військовозобов’язаним фальсифіковані документи про непридатність до служби в ЗСУ. Свої…
На автодорозі Н-11 Дніпро-Миколаїв неподалік Баштанки 31 липня близько 02:40 перекинувся на бік рейсовий автобус…
Вийшов новий трейлер мультфільму "Зоотрополіс 2", який виходить у кінотеатрах уже в листопаді. Але, схоже, у…
Державна служба України з питань праці розпочала інформаційну кампанію "Виходь на світло!" для боротьби з…