До Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКУ), надходить безліч скарг на несправедливі графіки відключення світла, проте значна кількість цих скарг оформлена неправильно, тому не може бути розглянута.
Про те, як правильно подати скаргу, розповідається на сайті НКРЕКУ.
Для того, щоб звернення споживача було розглянуте Комісією, у ньому обов’язково має бути:
• зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина; •
викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
• письмове звернення має бути підписане заявником із зазначенням дати.
Письмове звернення також може бути спрямоване з використанням Інтернету, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У такому зверненні також має бути: •
зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина;
• викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
• письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати;
• в електронному зверненні також має бути зазначена електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути направлена відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
• застосовувати електронний цифровий підпис під час надсилання електронного звернення не потрібно.
“Оформлені з дотриманням цих вимог звернення споживачів стануть основою для роботи НКРЕКУ з операторами систем розподілу, за результатами якої застосовуватимуться відповідні заходи регуляторного впливу”, – наголосили в НКРЕКУ.
Раніше НКРЕКУ та правоохоронними органами було проведено позапланові перевірки обленерго у кожній області, які виявили порушення графіків відключень світла у роботі низки компаній. За інформацією Держенергонагляду, найбільше порушень виявили у роботі:
• ПрАТ “Волиньобленерго”,
• “ДТЕК Київські регіональні електромережі”,
• “ДТЕК Київські електромережі”,
• АТ “Полтаваобленерго”, •
ПАТ “Тернопільобленерго”,
• “Чернігівобленерго”.
Найменше порушень зафіксували у АТ “Прикарпаттяобленерго”, “Харківобленерго” та ПрАТ “Кіровоградобленерго”. При цьому тільки після проведених перевірок в енергопостачальній компанії Yasno (група ДПЕК) повідомили, що змогли перерозподілити потоки та покращити ситуацію із постачанням світлом у Києві, навіть не в окремих будинках, а в кількох районах.