До уваги кам’янчан: куди і як скаржитися на несправедливі графіки відключень світла

До Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКУ), надходить безліч скарг на несправедливі графіки відключення світла, проте значна кількість цих скарг оформлена неправильно, тому не може бути розглянута.

Про те, як правильно подати скаргу, розповідається на сайті НКРЕКУ.

Для того, щоб звернення споживача було розглянуте Комісією, у ньому обов’язково має бути:

• зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина;

викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

• письмове звернення має бути підписане заявником із зазначенням дати.

Письмове звернення також може бути спрямоване з використанням Інтернету, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У такому зверненні також має бути:

зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина;

• викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

• письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати;

• в електронному зверненні також має бути зазначена електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути направлена відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;

• застосовувати електронний цифровий підпис під час надсилання електронного звернення не потрібно.

“Оформлені з дотриманням цих вимог звернення споживачів стануть основою для роботи НКРЕКУ з операторами систем розподілу, за результатами якої застосовуватимуться відповідні заходи регуляторного впливу”, – наголосили в НКРЕКУ.

Раніше НКРЕКУ та правоохоронними органами було проведено позапланові перевірки обленерго у кожній області, які виявили порушення графіків відключень світла у роботі низки компаній. За інформацією Держенергонагляду, найбільше порушень виявили у роботі:

• ПрАТ “Волиньобленерго”,

• “ДТЕК Київські регіональні електромережі”,

• “ДТЕК Київські електромережі”,

• АТ “Полтаваобленерго”,

ПАТ “Тернопільобленерго”,

• “Чернігівобленерго”.

Найменше порушень зафіксували у АТ “Прикарпаттяобленерго”, “Харківобленерго” та ПрАТ “Кіровоградобленерго”. При цьому тільки після проведених перевірок в енергопостачальній компанії Yasno (група ДПЕК) повідомили, що змогли перерозподілити потоки та покращити ситуацію із постачанням світлом у Києві, навіть не в окремих будинках, а в кількох районах.

Margaret

Recent Posts

Розпочачвся судовий процес над вбивцею депутата з Кам’янського (відео)

У суді почався розгляд справи про холоднокровну розправу з відомим на Дніпропетровщині бізнесменом, ексдепутатом та…

6 години ago

Цьогоріч на Дніпропетровщині зареєстрували 23 випадки захворювання на кір

На Дніпропетровщині з початку року зафіксували 23 випадки захворювання на кір. Більшість – у Дніпрі.…

7 години ago

У понеділок в Кам’янському відбудеться позачергове засідання виконкому

6 жовтня о 10:00 відбудеться позачергове засідання виконавчого комітету Кам’янської міської ради. До порядку денного включено 7…

7 години ago

У Кам’янському облаштовують тротуарні доріжки (фото)

Бригада і техніка працюють на Лівобережжі. Зокрема, нові бетонні доріжки облаштовують на першому мікрорайоні. Подробиці…

8 години ago

У Кам’янському розпочинається подача проєктів на Бюджет участі 2026

З 6 жовтня починається прийом громадських проєктів для участі в Конкурсі «Бюджет участі. МІСТО» 2026…

8 години ago

Роботи з благоустрою, виконані у Кам’янському цього тижня

Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради за  період з 26.09.2025 по 03.10.2025 було…

9 години ago