Економіка

Підприємцям Кам’янського на замітку: запрацював новий порядок блокування податкових накладних

11 січня набули чинності зміни, що стосуються призупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (ПН/РК) в Єдиному реєстрі.

Відповідні зміни вніс Кабмін ще 23 грудня минулого року постановою №1428, повідомили в Головному управлінні ДПС у Сумській області.

У Мінфіні відзначали, що нововведення спрямовано на створення сприятливих умов для реєстрації податкових накладних, усунення непорозумінь та своєчасне виконання зобов’язань перед платниками податків щодо відшкодування ПДВ з бюджету.

Новими положеннями передбачається розширення ознаки безумовної ПН/РК, зокрема, виключено з моніторингу:

податкові накладні, в яких обсяг постачання не перевищує 5000 грн;
розрахунки коригування, в яких абсолютне значення суми на зменшення/збільшення компенсації не перевищує 5000 грн.

Також внесено інші нововведення:

  • змінена форма рішення про відповідність платника податку критеріям ризикованості та рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника;
  • критерії ризиковості щодо неподання декларацій з ПДВ та фінзвітності будуть застосовуватися з урахуванням умов воєнного стану;
  • запровадження довідника кодів податкової інформації, що є підставою для ухвалення рішення про відповідність платника податків критеріям ризикованості.

Крім того, запроваджено пом’якшення критеріїв ризиковості здійснення операцій:

  • ризиковою не вважатиметься операція, за якою складено розрахунок коригування операцій з постачання електричної енергії, природного газу та теплової енергії;
  • розширено показник позитивної податкової історії платника ПДВ щодо одночасного виконання умов досягнення обсягів постачання за поточний період – збільшено
  • вимоги до обсягу постачання з 500 тис. грн до 1 млн грн та на одного отримувача – з 50 тис. грн до 100 тис. грн.

До того ж запроваджено разову автоматичну реєстрацію ПН/РК, зупинених у період з 14 жовтня 2022 року, якщо ухвалено рішення про врахування таблиці даних платника податків, у якій вказано коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які відображено в поданих документах.

Margaret

Recent Posts

У Кам’янському на базі ЦПМСД №3 створили простір психологічної допомоги для мешканців громади

Розширюємо доступ мешканців до професійної психологічної допомоги. Про це повідомив мер міста Андрій Білоусов. "На…

9 години ago

У Кам’янському провели оздоровче спортивне заняття

6 жовтня з нагоди Дня людей поважного віку фахівчині комунального закладу “Спорт для всіх” провели спеціальне оздоровче…

11 години ago

На Дніпропетровщині затримали крадія

Поліцейські Кривого Рогу повідомили про підозру чоловіку, причетному до пограбування. 42-річний підозрюваний проник на територію…

12 години ago

Вийшов перший тизер “Екзорциста” зі Скарлетт Йоганссон (відео)

Вийшов перший тизер майбутнього детективного фільму жахів "Екзорцист: Мученики" (The Exorcist: Martyrs), головну роль в якому…

12 години ago

Гімнастки кам’янської ДЮСШ №4 здобули низку нагород на чемпіонаті міста

7 жовтня у Кам’янському на базі ДЮСШ №4 відбувся чемпіонат міста з художньої гімнастики. У…

12 години ago

У Кам’янському фонтани готують до зими

Сезон роботи міських фонтанів завершено. Цього тижня комунальники розпочали їх поетапну консервацію на осінньо-зимовий період.…

13 години ago