“Для нещодавно розпочався етап зростання компанії в лютому 2023 року був залучений ще один стратегічний інвестор з великими ноу-хау в області залізничних вагонів і сучасними доступними активами для виробництва вантажних вагонів”, – повідомляється в інформації на сайті TransAnt.
За даними австрійського реєстру, частка voestalpine Stahl скоротилася з 80,2% до 48,1%, Rail Cargo Group – з 19,8% до 11,87%.
СП уточнює, що після того, як його перші вагони у безперервному режимі працюють на залізниці з 2019 року, зараз опрацьовується ще одна серія, і TransAnt зосереджена на створенні власної технології виготовлення.
“Вже в другій половині 2023 року планується виготовити додаткові вагони у більшій кількості за цією новою технологією виготовлення”, – зазначила компанія.
Як повідомлялося, раніше конкурентні відомства України та Кіпру надали TAS Overseas Investments Limited з Групи “ТАС” дозвіл на купівлю понад 25% у TransAnt.
“TransAnt GmbH – це спільне підприємство, створене наприкінці 2020 року між Rail Cargo Austria Aktiengesellschaft та voestalpine Stahl GmbH з метою роботи у секторі залізничних вантажоперевезень. На даному етапі TransAnt не займається комерційною діяльністю, розробкою, постачанням, продажем та орендою “гнучких” вагонів та надбудов для перевезення вантажів у промисловому секторі”, – вказувала Комісія із захисту конкуренції Кіпру.
Спочатку Rail Cargo Group повідомляло про плани паритетного володіння в СП з voestalpine, однак voestalpine до угоди з Групою “ТАС” мав контрольний пакет, у зв’язку з чим Антимонопольний комітет України класифікував TransAnt та voestalpine Stahl GmbH і пов’язані з ними компанії як єдине підприємство. Група VAS. Це глобальна сталеливарна та технологічна група, що працює в автомобільній та споживчій промисловості, аерокосмічній та нафтогазовій промисловості, а також у залізничній промисловості, яка котирується на Віденській фондовій біржі і не має кінцевих власників-бенефіціарів.
Гурт “ТАС” засновано у 1998 році бізнесменом Сергієм Тігіпком. Сфера її бізнес-інтересів включає фінансовий сектор (банківський та страховий сегменти) та аптечний, а також промисловість, нерухомість, венчурні проекти.
До групи входить “Дніпровагонмаш” (ДВМ, Кам’янське) – одне з провідних підприємств України з проектування та виготовлення вантажних вагонів. Річна потужність виробництва – 9 тис. вагонів. У 2021 році ДВМ скоротив випуск вантажних вагонів на 39,2% – до 477 шт, реалізацію – на 44% до 461 од., проте минулого року виробив 623 вагони. Дані про фінпоказники за 2022 рік поки що відсутні, проте підприємство звітувало про 32,7 млн грн чистого прибутку.
Тігіпко наприкінці 2022 року повідомляв Forbes Україна, що Дніпровагонмаш випускає 70 вантажних вагонів на місяць і готується локалізувати виробництво в Австрії.
На спортивних змаганнях побував мер Андрій Білоусов. "У спортивному комплексі «Прометей» стартував новий сезон «Пліч-о-пліч:…
Поліцейські Дніпра скерувати до суду обвинувальний акт щодо чоловіка, який вчинив замах на вбивство власної…
Понад чотирьох годин нічних пошуків завершилися позитивно і поліцейські Нікопольщини розшукали заблукалу 82-річну жінку. 21…
Дніпропетровська ОВА запрошує підприємців регіону на дев’яту онлайн-зустріч учасників платформи «Діалог влади та бізнесу». Тема…
Гурт Kalush Orchestra презентував кліп на пісню «Коли». Відео знімали у лісі. «Уявіть себе через…
У Кривому Розі правоохоронці ліквідували нарколабораторію з вирощування конопель. Там вилучили майже 3 тис рослин…