Ось що заявив фінансовий директор бренду Тімоті Джонсон під час виступу зі звітом про прибутки компанії за 2022 рік:
Наш бренд завжди впроваджує інновації та нові ідеї в усіх сферах бізнесу, щоб продовжувати ставити наших клієнтів у центр всього, що ми робимо, і зміцнювати нашу відданість відстоюванню голосів жінок і їхніх унікальних перспектив. Наш новий бренд і місія залишаться нашим керівним принципом. Це приведе нас до нових просторів, як-от відновлення одного з наших найкращих маркетингових і розважальних об’єктів на сьогодні і перевернення його з ніг на голову, щоб відобразити те, ким ми є сьогодні. Ми раді поділитися більш детальною інформацією пізніше цього року.
У Кам’янському поліцейські затримали 40-річного чоловіка за серію майнових злочинів. Підозрюваний викрав з квартири знайомого…
У Кам’янському 20 дітей, в тому числі ВПО, долучились до майстер-класу з розпису пасхальних пряників…
Стали відомі результати щорічного рейтингу українських закладів вищої освіти. Цьогоріч до списку лідерів потрапили університети…
Про це повідомив міський голова Андрій Білоусов. "В рамках співпраці громадських організацій «Бджола» та «Благодійний…
У Дніпрі за фактом хуліганських дій повідомлено про підозру 14-річній дівчині. За процесуального керівництва ювенальних…
Про це повідомляє Фонд розвитку Кам'янського. "Запрошуємо батьків з дітьми до нашого банку одягу, адже там…