Забути чи загубити потрібний предмет у вагоні поїзда – звичайна справа. Особливо, коли ви подорожуєте з дітьми або ваш поїзд прибуває пізно вночі, рано вранці. Такі втрачені предмети знаходять провідники та передають їх у службу порятунку забутих речей.
Що забувають пасажири у вагонах і куди треба звертатися по свої речі, розповіли у Telegram-каналі Укрзалізниці.
Що забувають пасажири у поїздах Укрзалізниці
За даними залізничників, майже 63% речей, забутих під час подорожей, повертаються до своїх власників. З початку 2023 року пасажири 1370 разів зверталися до контактного центру Укрзалізниці з проханням повернути втрачені речі.
У топ-5 входять:
- Гаманці
- Дитячі іграшки
- Телефони
- Документи
- Зарядні пристрої
А ось із незвичайних речей в Укрзалізниці назвали такі:
- Номерні знаки для автомобіля
- Церковна шапка
- Дитячий горщик
- Тепловізор
- Рулон лінолеуму
- Апарат для вирощування насіння
- Шахова дошка
“Радимо перед виходом з вагона провести “переоблік” речей у кишенях та валізах. Звичайно, горщики теж краще порахувати”, – рекомендують в Укрзалізниці.
Куди звертатися за забутими речами
Якщо ви втратили в поїзді дуже важливу для вас річ, то не хвилюйтеся та опишіть її у спеціальній формі – ось за цим посиланням.
Або звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером: 0 800 503 111
Залишайте повідомлення через форму зворотного зв’язку у додатку, пишіть у повідомлення на всіх месенджерах.