Однією з головних причин такого падіння виробництва стали проблеми зі збутом продукції через блокування морського експорту. На початок повномасштабної війни близько 70% металургійного експорту відбувалося через морські порти. Нині підприємства ГМК вони недоступні.
“Звичайно, металурги шукають альтернативні шляхи постачання своєї продукції за кордон та використовують можливості залізниці та річкових портів. Однак через значне збільшення залізничного тарифу (до 140% — для руди, вугілля та коксу та до 70% — для чорних металів) та додаткових витрат на доставку продукції до портів ЄС вартість логістики зросла у 4—6 разів”, — зазначив комерційний директор Метінвесту Дмитро Ніколаєнко.
З 14 по 18 травня в місті Рівне відбувся Чемпіонат України з ММА, який зібрав…
Про ситуацію в місті на ранок повідомив мер Андрій Білоусов. "Протягом цієї ночі на території…
Про це повідомив голова ОВА Сергій Лисак. "Цієї ночі захисники неба знищили над Дніпропетровщиною 4…
Слідчі Дніпра повідомили про підозру 37-річному чоловіку за збут наркотичних речовин. У наркозбувача вилучили сліп-пакети…
Овен Ранок 23 травня принесе несподіване знайомство, яке змусить по-новому поглянути на звичні речі. Цього…
У Дніпрі дівчина намагалася стрибнути з Нового мосту, щоб вкоротити собі віку. Про це повідомляє Телеканал…