Однією з головних причин такого падіння виробництва стали проблеми зі збутом продукції через блокування морського експорту. На початок повномасштабної війни близько 70% металургійного експорту відбувалося через морські порти. Нині підприємства ГМК вони недоступні.
“Звичайно, металурги шукають альтернативні шляхи постачання своєї продукції за кордон та використовують можливості залізниці та річкових портів. Однак через значне збільшення залізничного тарифу (до 140% — для руди, вугілля та коксу та до 70% — для чорних металів) та додаткових витрат на доставку продукції до портів ЄС вартість логістики зросла у 4—6 разів”, — зазначив комерційний директор Метінвесту Дмитро Ніколаєнко.
Вранці 1 грудня на Набережній Перемоги стались дві аварії. О 8:05 автівка врізалась у припарковану…
Правоохоронці задокументували незаконну діяльність 26-річного фігуранта, який обґрунтовано підозрюється у зберіганні та підготовці до збуту…
У неділю, 30 листопада, у Кривому Розі наряд поліції охорони затримав жінку, яка намагалася винести…
Про плідну зустріч із прдставниками благодійного фонду повідомив мер Андрій Білоусов. "Підписали Меморандум про співпрацю…
Про епідемічну ситуацію на Дніпропетровщині доповів голова обласної ради Микола Лукашук. "Захворюваність на ГРВІ в…
У Кам’янському вихідними відбулися чергові матчі чемпіонату міста з футзалу сезону 2025-2026 серед виробничих підприємств…