Однією з головних причин такого падіння виробництва стали проблеми зі збутом продукції через блокування морського експорту. На початок повномасштабної війни близько 70% металургійного експорту відбувалося через морські порти. Нині підприємства ГМК вони недоступні.
“Звичайно, металурги шукають альтернативні шляхи постачання своєї продукції за кордон та використовують можливості залізниці та річкових портів. Однак через значне збільшення залізничного тарифу (до 140% — для руди, вугілля та коксу та до 70% — для чорних металів) та додаткових витрат на доставку продукції до портів ЄС вартість логістики зросла у 4—6 разів”, — зазначив комерційний директор Метінвесту Дмитро Ніколаєнко.
У парку імені Писаржевського та сквері Янгеля у Дніпрі місцеві часто помічають натовп підлітків, які…
Про це повідомив міський голова Андрій Білоусов. "Тривають роботи з відновлення пошкодженої ділянки залізобетонного колектора.…
Контррозвідка Служби безпеки України затримала 20-річну мешканку Синельниківського району, яка збирала координати для підготовки ракетно-бомбових,…
У селі Роздільнянського району прикордонники зупинили Peugeot, який їхав в бік кордону з Молдовою. У…
У 2025 році в Україні зафіксували 35 471 борг по заробітній платі. Дніпропетровська область посіла…
Кінокомпанія A24 випустила перший трейлер спортивної трагікомедії "Марті Найкращий" (Marty Supreme), головну роль в якій виконав…