Однією з головних причин такого падіння виробництва стали проблеми зі збутом продукції через блокування морського експорту. На початок повномасштабної війни близько 70% металургійного експорту відбувалося через морські порти. Нині підприємства ГМК вони недоступні.
“Звичайно, металурги шукають альтернативні шляхи постачання своєї продукції за кордон та використовують можливості залізниці та річкових портів. Однак через значне збільшення залізничного тарифу (до 140% — для руди, вугілля та коксу та до 70% — для чорних металів) та додаткових витрат на доставку продукції до портів ЄС вартість логістики зросла у 4—6 разів”, — зазначив комерційний директор Метінвесту Дмитро Ніколаєнко.
Поліцейські Дніпропетровщини скерували справу до суду. Щоб приховати злочин, підозрюваний перевів гроші на картку свої дівчини.…
На спортивних змаганнях побував мер Андрій Білоусов. "У спортивному комплексі «Прометей» стартував новий сезон «Пліч-о-пліч:…
Поліцейські Дніпра скерувати до суду обвинувальний акт щодо чоловіка, який вчинив замах на вбивство власної…
Понад чотирьох годин нічних пошуків завершилися позитивно і поліцейські Нікопольщини розшукали заблукалу 82-річну жінку. 21…
Дніпропетровська ОВА запрошує підприємців регіону на дев’яту онлайн-зустріч учасників платформи «Діалог влади та бізнесу». Тема…
Гурт Kalush Orchestra презентував кліп на пісню «Коли». Відео знімали у лісі. «Уявіть себе через…