Однією з головних причин такого падіння виробництва стали проблеми зі збутом продукції через блокування морського експорту. На початок повномасштабної війни близько 70% металургійного експорту відбувалося через морські порти. Нині підприємства ГМК вони недоступні.
“Звичайно, металурги шукають альтернативні шляхи постачання своєї продукції за кордон та використовують можливості залізниці та річкових портів. Однак через значне збільшення залізничного тарифу (до 140% — для руди, вугілля та коксу та до 70% — для чорних металів) та додаткових витрат на доставку продукції до портів ЄС вартість логістики зросла у 4—6 разів”, — зазначив комерційний директор Метінвесту Дмитро Ніколаєнко.
Про це повідомив міський голова Андрій Білоусов. "Відкрили після капітального ремонту оновлений осередок для вивчення…
До Дніпропетровщини доставили медобладнання від Чехії. Воно для лікарні, яка опікується боротьбою з раком. Оснастили…
Кабінет Міністрів України затвердив зміни до постанови №812 від 19 липня 2022 року, якими визначено…
10–12 жовтня у місті Кропивницький відбувся Чемпіонат України з велокросу у груповій гонці та командній…
Городян запрошують на ІІ Міський фестиваль духової музики “Ду-ду Fest”. Не пропустіть яскраву подію осені…
Українська співачка GROSU, вона ж Аліна Гросу, презентувала чуттєву історію про кохання, де переплітаються пристрасть і гордість. Це вже друга…