Однією з головних причин такого падіння виробництва стали проблеми зі збутом продукції через блокування морського експорту. На початок повномасштабної війни близько 70% металургійного експорту відбувалося через морські порти. Нині підприємства ГМК вони недоступні.
“Звичайно, металурги шукають альтернативні шляхи постачання своєї продукції за кордон та використовують можливості залізниці та річкових портів. Однак через значне збільшення залізничного тарифу (до 140% — для руди, вугілля та коксу та до 70% — для чорних металів) та додаткових витрат на доставку продукції до портів ЄС вартість логістики зросла у 4—6 разів”, — зазначив комерційний директор Метінвесту Дмитро Ніколаєнко.
Жовтневий районний суд Дніпра призначив умовний термін українцю, який знімав на телефон роботу працівників ТЦК,…
Дніпропетровський регіональний центр з гідрометеорології попереджає: 5-6 травня на території області очікується надзвичайна (V класу)…
Кривірізькі поліцейські викрили чоловіка на зберіганні боєприпасів. У гаражі, на території домоволодіння фігуранта, поліцейські вилучили…
У Кам'янському дитина зробила підвіски з патронів 12 та 16 калібрів та принесла їх до…
У Дніпрі затримали батька та сина, які займалися продажем вогнепальної зброї та боєприпасів. Про це…
Про це повідомив голова оОВА Сергій Лисак. "Вночі ворог атакував область "шахедами". Бійці ПвК «Схід»…