З нагоди прем’єри другої вистави Павла Коваля, драми «Як важко бути актором», студентка-журналістка, кам’янчанка Дар’я Богуш поспілкувалася з Павлом перед початком вистави.
– В який момент вашого життя Ви стали тісно пов’язані з театром?
– Це, насправді, досить таке цікаве питання, тому що в дитинстві я театр буквально ненавидів. Коли ми від школи з однокласниками ходили в театр то я ходив, щоб просто прогуляти якість уроки. А потім, вже коли почалося більш-менш свідоме життя, у 14-15 років, то я почав думати «чого б не сходити на якусь виставу». Сходив один раз, другий, третій і «як на голку підсів». І відтоді театр мене аж ніяк не відпускає (сміється).
– В який момент Ви почали дивитись на театр не з точки зору глядача, а очами постановника?
– Насправді, коли ти починаєш аналізувати, що відбувається на сцені, в тебе пропадає «вся магія». Тобто, коли ти просто глядач і просто приходиш подивитися, то якийсь «вау-ефект» можеш отримати. А коли сидиш та конкретно аналізуєш все, що відбувається на сцені, то по-перше, це складно, по-друге, ти розбираєш кожне слово на підтекст, тому що підтекст формує загальну картину вистави. Це відбулося десь півроку тому, коли я ставив свою першу виставу («Новорічне рандеву» – Д.Б.), і ось з тих пір відкрив для себе таку здібність.
– Як на думку спала ідея драми “Як важко бути актором” або ж «ЯВБА»?
– Я виношував ідею десь два місяці. Ідея просто народилась мов на помах, просто народилася проблематика і за цією проблематикою я написав образ головного героя. На мою думку, як автора цієї вистави, це пропрацьовування власних відкритих гештальтів. Головний меседж вистави – не жити минулим, як би складно це не було.
– Ви злі на акторів які не можуть передати суті, яка була задумана?
– Дуже і дуже сильно дратує. Рівно тиждень тому була генеральна репетиція на сцені, мені хотілося їх всіх «повбивати», тому що вони розгубилися через зміну локації. А потім їхав додому з репетиції і думав «а чого я від них хотів, від першої генрепетиції». Заспокоїв себе і все стало окей.
– Яке ваше бачення театрального майбутнього?
– Театр буде жити вічно завдяки таким, як я. Його не можна чимось замінити , як би людство не намагалось. Жодний фільм не замінить і не передасть усі ті емоції, що передаються актором зі сцени.
– Які ваші джерела натхнення?
– Музика. Якщо ти слухаєш щось ліричне, то в тебе прям сцена народжується в голові. Є пісні, слова яких можуть тебе надихнути на створення чогось нового. Для цієї вистави дуже багато монологів було написано завдяки музиці одного сучасного композитора – Флоріана Крістла.
– Якщо ви працюєте в сфері, де люди відпочивають, то як відпочиваєте Ви?
– Головне, щоб справа, якою ти займаєшся, приносила тобі максимально задоволення. Я не відчуваю власної втоми. Треба звичайно відпочивати, а то в один момент «криша поїде». Я відпочиваю, дозволяю собі нічого не робити, не сидіти на лекціях і слухати подкасти.
– Не секрет, що Ви тривалий час захоплювались кіно. Не хотіли б спробувати себе як кінорежисера?
– Тільки театр. Театр це специфіка живого діалогу між глядачем та драматургом. Кіно це теж мистецтво і теж дуже складне, але кіно відзняли лише раз і воно назавжди залишиться таким як є. А в театрі, кожна вистава, навіть якщо ви йдете за одним сценарієм із разу в раз, то кожна вистава неповторна. Кожен раз щось змінюється, і це круто.
У Дніпрі чоловіка засуджено до 15 років позбавлення волі за співпрацю з рф. Мешканця Дніпра…
Двох людей вдарило струмом, коли збирали гриби у Апостоловому. Їх забрала швидка з опіками ніг…
Державні інспектори Дніпропетровського рибоохоронного патруля під час планового рейду на Південному водосховищі поблизу села Вільне…
Про це повідомив мер міста Андрій Білоусов. "Під час повномасштабної війни життєво необхідно, щоб кожен…
Вранці 18 листопада надійшло повідомлення про пожежу у п’ятиповерховому житловому будинку на вулиці Проектна міста…
Контррозвідка Служби безпеки запобігла новим спробам рашистів здійснити теракти у Дніпрі. За результатом дій на…