З нагоди прем’єри другої вистави Павла Коваля, драми «Як важко бути актором», студентка-журналістка, кам’янчанка Дар’я Богуш поспілкувалася з Павлом перед початком вистави.
– В який момент вашого життя Ви стали тісно пов’язані з театром?
– Це, насправді, досить таке цікаве питання, тому що в дитинстві я театр буквально ненавидів. Коли ми від школи з однокласниками ходили в театр то я ходив, щоб просто прогуляти якість уроки. А потім, вже коли почалося більш-менш свідоме життя, у 14-15 років, то я почав думати «чого б не сходити на якусь виставу». Сходив один раз, другий, третій і «як на голку підсів». І відтоді театр мене аж ніяк не відпускає (сміється).
– В який момент Ви почали дивитись на театр не з точки зору глядача, а очами постановника?
– Насправді, коли ти починаєш аналізувати, що відбувається на сцені, в тебе пропадає «вся магія». Тобто, коли ти просто глядач і просто приходиш подивитися, то якийсь «вау-ефект» можеш отримати. А коли сидиш та конкретно аналізуєш все, що відбувається на сцені, то по-перше, це складно, по-друге, ти розбираєш кожне слово на підтекст, тому що підтекст формує загальну картину вистави. Це відбулося десь півроку тому, коли я ставив свою першу виставу («Новорічне рандеву» – Д.Б.), і ось з тих пір відкрив для себе таку здібність.
– Як на думку спала ідея драми “Як важко бути актором” або ж «ЯВБА»?
– Я виношував ідею десь два місяці. Ідея просто народилась мов на помах, просто народилася проблематика і за цією проблематикою я написав образ головного героя. На мою думку, як автора цієї вистави, це пропрацьовування власних відкритих гештальтів. Головний меседж вистави – не жити минулим, як би складно це не було.
– Ви злі на акторів які не можуть передати суті, яка була задумана?
– Дуже і дуже сильно дратує. Рівно тиждень тому була генеральна репетиція на сцені, мені хотілося їх всіх «повбивати», тому що вони розгубилися через зміну локації. А потім їхав додому з репетиції і думав «а чого я від них хотів, від першої генрепетиції». Заспокоїв себе і все стало окей.
– Яке ваше бачення театрального майбутнього?
– Театр буде жити вічно завдяки таким, як я. Його не можна чимось замінити , як би людство не намагалось. Жодний фільм не замінить і не передасть усі ті емоції, що передаються актором зі сцени.
– Які ваші джерела натхнення?
– Музика. Якщо ти слухаєш щось ліричне, то в тебе прям сцена народжується в голові. Є пісні, слова яких можуть тебе надихнути на створення чогось нового. Для цієї вистави дуже багато монологів було написано завдяки музиці одного сучасного композитора – Флоріана Крістла.
– Якщо ви працюєте в сфері, де люди відпочивають, то як відпочиваєте Ви?
– Головне, щоб справа, якою ти займаєшся, приносила тобі максимально задоволення. Я не відчуваю власної втоми. Треба звичайно відпочивати, а то в один момент «криша поїде». Я відпочиваю, дозволяю собі нічого не робити, не сидіти на лекціях і слухати подкасти.
– Не секрет, що Ви тривалий час захоплювались кіно. Не хотіли б спробувати себе як кінорежисера?
– Тільки театр. Театр це специфіка живого діалогу між глядачем та драматургом. Кіно це теж мистецтво і теж дуже складне, але кіно відзняли лише раз і воно назавжди залишиться таким як є. А в театрі, кожна вистава, навіть якщо ви йдете за одним сценарієм із разу в раз, то кожна вистава неповторна. Кожен раз щось змінюється, і це круто.
Дніпропетровський регіональний центр з гідрометеорології попереджає: у період з 19 по 20 травня на території…
Кожної суботи настоятель церкви Ієромонах Феодосій організовує безкоштовну роздачу їжі для нужденних та парафіян. ГО…
ГО “Бджола” та “Фонд розвитку Кам’янського” влаштували для дітей та батьків активні вихідні. Малеча брала…
Щороку в третю неділю травня ми вшановуємо пам’ять жертв політичних репресій. Про це повідомив мер…
Про це повідомив мер міста Андрій Білоусов. "16 травня в одній з лікарень Одеси помер…
Молодики напали на військового медика і застосували проти нього балончик та розбили обличчя. Цю інформацію…