“Провів нараду щодо роботи Єдиної диспетчерської, житлово-комунальних та інших служб міста за підсумками 2022 року та з початку 2023 року.
Розглядали загальну кількість звернень від громадян, обсяг опрацьованих заявок.
▫️На нараді були присутні представники всіх служб, управлінь та департаментів, що відпрацьовують звернення мешканців, які надходять до ЄДС, надають комунальні послуги та забезпечують життєдіяльність міста: тепломережі, ДТЕК, КП «Транспорт», КП «Добробут», КП «Благоустрій» та інші.
Кожен з присутніх, у кого відсоток виконання був нижчий за 100%, доповідав стосовно звернень, які через ті чи інші причини не вдалося виконати. Зрозуміло, що багато звернень потребують вкладання великих коштів і будуть виконані з часом. Заявка вважається виконаною тільки після особистого підтвердження заявника.
Загальний показник виконання становить понад 94%.
Головна мета – зробити висновки та вдосконалити роботу” – зазначив мер Кам’янського.
У суді почався розгляд справи про холоднокровну розправу з відомим на Дніпропетровщині бізнесменом, ексдепутатом та…
На Дніпропетровщині з початку року зафіксували 23 випадки захворювання на кір. Більшість – у Дніпрі.…
6 жовтня о 10:00 відбудеться позачергове засідання виконавчого комітету Кам’янської міської ради. До порядку денного включено 7…
Бригада і техніка працюють на Лівобережжі. Зокрема, нові бетонні доріжки облаштовують на першому мікрорайоні. Подробиці…
З 6 жовтня починається прийом громадських проєктів для участі в Конкурсі «Бюджет участі. МІСТО» 2026…
Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради за період з 26.09.2025 по 03.10.2025 було…