«Розробили чат-бот спільно з Центром здійснення соціальних виплат. Його мета – допомогти жителям регіону знайти відповіді на найпоширеніші запитання», – зазначила директорка департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської ОВА Олена Кришень.
Вона додала: найчастіше за допомогою звертаються переселенці. Зокрема, щодо виплат ВПО, зміни місця проживання, оформлення допомоги для неповнолітніх.
Застосунок постійно оновлюють. Нещодавно додали нову функцію – «Соціальний менеджер». Мешканці можуть отримати індивідуальні консультації щодо соціально важливих питань. Особисто поспілкуватися з фахівцем телефоном, за допомогою повідомлень у Telegram, через відеозв’язок. Послуга – безкоштовна. Нею скористалися вже більш ніж 170 людей.
«Фахівці відповідають якнайшвидше. Якщо проблема складна – протягом 2-3 днів», – підкреслив в.о. директора Центру здійснення соціальних виплат Євгеній Таранцов.
Загалом додатком користуються більш ніж 2200 активних підписників.
У Кривому Розі на Об'їзній дорозі вантажний автомобіль, який перевозив продукти, перекинувся на бік та…
У Кам'янському районі поліцейські викрили місцевого мешканця, який вирощував коноплі. На території приватного домоволодіння 56-річний…
Кінокомпанія Amazon MGM Studios показала перший трейлер науково-фантастичного фільму "Проєкт "Аве Марія" (Project Hail Mary),…
Хлібозаводу №1 ТОВ «АГРОСС» м. Кам'янське на постійну роботу потрібні з можливим бронюванням. Водій 14000-20000…
44 українських дітей із Харкова та Кам’янського мали унікальну нагоду зустрітись із Папою Римським у…
Вже незабаром у Театрі ім. Лесі Україники відбудеться прем’єра вистави «ШАЛЕНЕ РАНДЕВУ В ГОТЕЛІ «ВЕСТМІНСТЕР».…