«Розробили чат-бот спільно з Центром здійснення соціальних виплат. Його мета – допомогти жителям регіону знайти відповіді на найпоширеніші запитання», – зазначила директорка департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської ОВА Олена Кришень.
Вона додала: найчастіше за допомогою звертаються переселенці. Зокрема, щодо виплат ВПО, зміни місця проживання, оформлення допомоги для неповнолітніх.
Застосунок постійно оновлюють. Нещодавно додали нову функцію – «Соціальний менеджер». Мешканці можуть отримати індивідуальні консультації щодо соціально важливих питань. Особисто поспілкуватися з фахівцем телефоном, за допомогою повідомлень у Telegram, через відеозв’язок. Послуга – безкоштовна. Нею скористалися вже більш ніж 170 людей.
«Фахівці відповідають якнайшвидше. Якщо проблема складна – протягом 2-3 днів», – підкреслив в.о. директора Центру здійснення соціальних виплат Євгеній Таранцов.
Загалом додатком користуються більш ніж 2200 активних підписників.
24 травня у Кам’янському пройде спортивно-масовий захід “Велодень 2025”. Цьогорічна подія об’єднає юних учасників на…
У рамках реалізації молодіжної політики у Кам’янському заснували Об’єднання учнівського самоврядування — новий підрозділ Молодіжної…
Фільм Сари Джесіки Паркер "Перший ряд" про українську балетну трупу та ветерана війни Олександра Терена…
Міжнародний День музеїв для музейників подвійне свято. З одного боку, вони приймають вітання від справжніх…
Волонтерський центр щиро запрошує всіх охочих на безкоштовні гарячі обіди, які проводять щодня з понеділка…
З приходом тепла і літа українці починають активно проводити час на природі. Приготування їжі просто…