«Розробили чат-бот спільно з Центром здійснення соціальних виплат. Його мета – допомогти жителям регіону знайти відповіді на найпоширеніші запитання», – зазначила директорка департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської ОВА Олена Кришень.
Вона додала: найчастіше за допомогою звертаються переселенці. Зокрема, щодо виплат ВПО, зміни місця проживання, оформлення допомоги для неповнолітніх.
Застосунок постійно оновлюють. Нещодавно додали нову функцію – «Соціальний менеджер». Мешканці можуть отримати індивідуальні консультації щодо соціально важливих питань. Особисто поспілкуватися з фахівцем телефоном, за допомогою повідомлень у Telegram, через відеозв’язок. Послуга – безкоштовна. Нею скористалися вже більш ніж 170 людей.
«Фахівці відповідають якнайшвидше. Якщо проблема складна – протягом 2-3 днів», – підкреслив в.о. директора Центру здійснення соціальних виплат Євгеній Таранцов.
Загалом додатком користуються більш ніж 2200 активних підписників.
Про це повідомив мер Андрій Білоусов. "Щороку в четверту суботу листопада Україна та весь цивілізований…
У Марганці сталася пожежа. Там загорілась квартира у багатоквартирному будинку. Внаслідок події постраждали двоє людей,…
Коментар надав міський голова Андрій Білоусов. "Шановні учні 15 та 44 ліцеїв та їх батьки!…
Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради за період з 15.11.2024 по 22.11.2024 було…
Ввечері 22 листопада до Служби порятунку «101» надійшло повідомлення про те, що на вулиці Федора…
Поліція Синельниківщини затримала 35-річного чоловіка, який погрожував дружині вбивством. Конфлікт між подружжям закінчився тим, що…