«Розробили чат-бот спільно з Центром здійснення соціальних виплат. Його мета – допомогти жителям регіону знайти відповіді на найпоширеніші запитання», – зазначила директорка департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської ОВА Олена Кришень.
Вона додала: найчастіше за допомогою звертаються переселенці. Зокрема, щодо виплат ВПО, зміни місця проживання, оформлення допомоги для неповнолітніх.
Застосунок постійно оновлюють. Нещодавно додали нову функцію – «Соціальний менеджер». Мешканці можуть отримати індивідуальні консультації щодо соціально важливих питань. Особисто поспілкуватися з фахівцем телефоном, за допомогою повідомлень у Telegram, через відеозв’язок. Послуга – безкоштовна. Нею скористалися вже більш ніж 170 людей.
«Фахівці відповідають якнайшвидше. Якщо проблема складна – протягом 2-3 днів», – підкреслив в.о. директора Центру здійснення соціальних виплат Євгеній Таранцов.
Загалом додатком користуються більш ніж 2200 активних підписників.
Сьогодні вночі 19 листопада, на вулиці Черняховського у Жовтих Водах Кам’янського району, сталася пожежа. Горів…
♈️ Овен День вимагає від вас гнучкості та вміння швидко реагувати. Ранок обіцяє бути приємним…
18 листопада ввечері на вулиці Теміртуаська Довгинцівського району Кривого Рогу, виникла пожежа. Прибувши за викликом…
У Дніпрі чоловіка засуджено до 15 років позбавлення волі за співпрацю з рф. Мешканця Дніпра…
Двох людей вдарило струмом, коли збирали гриби у Апостоловому. Їх забрала швидка з опіками ніг…
Державні інспектори Дніпропетровського рибоохоронного патруля під час планового рейду на Південному водосховищі поблизу села Вільне…