«Розробили чат-бот спільно з Центром здійснення соціальних виплат. Його мета – допомогти жителям регіону знайти відповіді на найпоширеніші запитання», – зазначила директорка департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської ОВА Олена Кришень.
Вона додала: найчастіше за допомогою звертаються переселенці. Зокрема, щодо виплат ВПО, зміни місця проживання, оформлення допомоги для неповнолітніх.
Застосунок постійно оновлюють. Нещодавно додали нову функцію – «Соціальний менеджер». Мешканці можуть отримати індивідуальні консультації щодо соціально важливих питань. Особисто поспілкуватися з фахівцем телефоном, за допомогою повідомлень у Telegram, через відеозв’язок. Послуга – безкоштовна. Нею скористалися вже більш ніж 170 людей.
«Фахівці відповідають якнайшвидше. Якщо проблема складна – протягом 2-3 днів», – підкреслив в.о. директора Центру здійснення соціальних виплат Євгеній Таранцов.
Загалом додатком користуються більш ніж 2200 активних підписників.
56-річна жінка впала з 4-метрової висоти, коли підрізала дерева у Нікополі. Швидку викликала сестра постраждалої.…
Про це повідомив мер міста Андрій Білоусов. "Ніч у громаді минула тихо. За повідомленням начальника…
Про це повідомив голова ОВА Сергій Лисак. "Ввечері ворог атакував Павлоград безпілотниками. Виникла пожежа. Є…
У Дніпрі поліцейські затримали 29-річного чоловіка за пограбування містянина. Неодноразово засуджений за майнові злочини фігурант…
У вівторок, 19 серпня, на перехресті вулиць Ярослава Мудрого та Половицької сталася аварія. Тут зіштовхнулися…
Овен 20 серпня принесе відчуття внутрішньої зібраності та визначеності. Це день, в який все, що…