У роботі сервісних центів Міністерства внутрішніх справ з 1 червня поточного року відбудеться кілька важливих змін. Про це йдеться на сайті МВС.
“Ми визначили чотири базові вектори розвитку, кінцевий результат яких має чіткі індикатори вимірювання… Таку модель розвитку і зміцнення інститутів ми закладаємо в основу формування державної політики та її реалізації”, – розповів заступник голови відомства Богдан Драп’ятий.
За його словами, у МВС працюють над цифровізацією і мінімізацією бюрократичних процедур, а також наданням вибору способу отримання послуги онлайн або офлайн.
Так, перша зміна стосується посилення безпеки дорожнього руху за допомогою мінімізації джерел корупційних ризиків, пов’язаних з прийняттям теоретичного і практичного іспитів для отримання прав водія, а також вдосконалення засобів технічного контролю.
Друга зміна полягає у запровадженні цифрових проектів як для зменшення корупційних ризиків, так і для покращення якості послуг.
Третій напрямок стосується безбар’єрності, для чого вже розпочато роботу щодо пристосування головних входів до будівель сервісних центрів МВС для потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а четверте – поглиблення міжнародного співробітництва.
У МВС вважають, що реалізація цих чотирьох стратегічних напрямів розвитку є цілком реальною і потребує застосування збалансованого і комплексного підходу.