Categories: Економіка

Кам’янчани переплачують шалені гроші, здійснюючи покупки: як працюють популярні схеми

Продаж товару споживачеві – це ціле мистецтво, тому маркетологи магазинів вдаються до різних хитрощів. І все для того, щоб привабити покупця. Ці схеми є досить зрозумілими, проте не всі українці знають про них.

Які “фокуси” використовують магазини – читайте нижче в матеріалі Styler.

Розпродажі та шалені знижки

Чи помічали ви, що в період знижок магазини змінюють вивіски, роблять яскраві оголошення тощо? Такі дії спрямовані на споживача, чию увагу потрібно привернути. Хоча неодноразово під цінниками з “новою” нібито зниженою ціною знаходили попередню, яка виявлялася нижчою.

Акція “1+1=3”

Цей вид акції відомий кожному покупцю, адже саме він спонукає вас купити більше. Це означає, що купуючи два товари, ви можете отримати третій безкоштовно.

Проте в цьому випадку хитрість може полягати в тому, що безкоштовним буде найдешевший, і тоді економія майже нічого не становить.

“Коштує всього лише 999 гривень…”

Часто можна також зустріти вартість товару 999 гривень замість 1 000, наприклад. На підсвідомість покупця це впливає як знак, що ціна нижча, тому треба брати товар.

Так само працює й з цінами 99,99 гривні. Уявімо, що на касі ви даєте 100 гривень, але решти не отримаєте, оскільки однієї копійки більше немає у вжитку. Так, це мізер, проте на тисячах покупців на день можна заробити непогану суму.

Уважно передивляйтеся цінники, обираючи товари до свого кошика (фото: Freepik)

Правильне розміщення товару

Можливо, ви помічали, що час від часу у великих магазинах змінюється розташування товару. Звісно, іноді це може бути для зручності, а іноді – з психологічної точки зору.

Біля кас зазвичай розміщені всілякі дрібниці: шкарпетки, серветки, солодкі батончики тощо. Припускається, що поки ви чекаєте в черзі, захочете взяти щось із цих дрібничок. Або ж ваші діти щось забажають. Таким чином сума вашого чека збільшиться.

Музика в залі

Якщо ви думали, що це для підтримки настрою відвідувачів, помиляєтеся. Насправді неодноразові дослідження показували, що ритмічна енергійна музика спонукає до спонтанних покупок.

А от повільна музика робить серцебиття спокійнішим і нібито змушує затримуватися біля полиць з товаром. Це своєю чергою збільшує ймовірність того, що ви купите щось, що не планували.

Кольори всередині

Людей приваблюють теплі кольори, тому якщо ззовні магазин буде червоним, жовтим, оранжевим тощо, ймовірно, у вас буде більше покупців. А от всередині краще обирати блакитний і зелений кольори – вони спонукають купувати більше на 15%.

Margaret

Recent Posts

На Дніпропетровщині під час пожежі загинула жінка

18 листопада, о 10:56, на вулиці Садова міста Синельникове, горів одноповерховий житловий будинок.   Вогонь охопив…

26 хв. ago

У Камʼянському все спокійно

Про ситуацію в місті повідомив мер Андрій Білоусов. "Триває комбінована атака ворога на нашу країну.…

26 хв. ago

Вночі над Дніпропетровщиною збили 12 безпілотників

Про це повідомив в.о голови ОВА Владислав Гайваненко. "В області триває повітряна тривога. Залишайтеся у…

52 хв. ago

Графіки відключення світла у Кам’янському на сьогодні, 19 листопада

Згідно з інформацією ДТЕК, діятимуть такі графіки: Група 1.1 з 01:30 до 05:00 з 07:00…

55 хв. ago

На Дніпропетровщині з’явиться перший модульний міст

У прифронтовому районі Дніпропетровщини встановлюють перший модульний міст довжиною 40 метрів — сучасну переправу, яка…

55 хв. ago

У Кам’янському районі згорів житловий будинок

Сьогодні вночі 19 листопада, на вулиці Черняховського у Жовтих Водах Кам’янського району, сталася пожежа. Горів…

1 годину ago