Categories: Економіка

Кам’янчани переплачують шалені гроші, здійснюючи покупки: як працюють популярні схеми

Продаж товару споживачеві – це ціле мистецтво, тому маркетологи магазинів вдаються до різних хитрощів. І все для того, щоб привабити покупця. Ці схеми є досить зрозумілими, проте не всі українці знають про них.

Які “фокуси” використовують магазини – читайте нижче в матеріалі Styler.

Розпродажі та шалені знижки

Чи помічали ви, що в період знижок магазини змінюють вивіски, роблять яскраві оголошення тощо? Такі дії спрямовані на споживача, чию увагу потрібно привернути. Хоча неодноразово під цінниками з “новою” нібито зниженою ціною знаходили попередню, яка виявлялася нижчою.

Акція “1+1=3”

Цей вид акції відомий кожному покупцю, адже саме він спонукає вас купити більше. Це означає, що купуючи два товари, ви можете отримати третій безкоштовно.

Проте в цьому випадку хитрість може полягати в тому, що безкоштовним буде найдешевший, і тоді економія майже нічого не становить.

“Коштує всього лише 999 гривень…”

Часто можна також зустріти вартість товару 999 гривень замість 1 000, наприклад. На підсвідомість покупця це впливає як знак, що ціна нижча, тому треба брати товар.

Так само працює й з цінами 99,99 гривні. Уявімо, що на касі ви даєте 100 гривень, але решти не отримаєте, оскільки однієї копійки більше немає у вжитку. Так, це мізер, проте на тисячах покупців на день можна заробити непогану суму.

Уважно передивляйтеся цінники, обираючи товари до свого кошика (фото: Freepik)

Правильне розміщення товару

Можливо, ви помічали, що час від часу у великих магазинах змінюється розташування товару. Звісно, іноді це може бути для зручності, а іноді – з психологічної точки зору.

Біля кас зазвичай розміщені всілякі дрібниці: шкарпетки, серветки, солодкі батончики тощо. Припускається, що поки ви чекаєте в черзі, захочете взяти щось із цих дрібничок. Або ж ваші діти щось забажають. Таким чином сума вашого чека збільшиться.

Музика в залі

Якщо ви думали, що це для підтримки настрою відвідувачів, помиляєтеся. Насправді неодноразові дослідження показували, що ритмічна енергійна музика спонукає до спонтанних покупок.

А от повільна музика робить серцебиття спокійнішим і нібито змушує затримуватися біля полиць з товаром. Це своєю чергою збільшує ймовірність того, що ви купите щось, що не планували.

Кольори всередині

Людей приваблюють теплі кольори, тому якщо ззовні магазин буде червоним, жовтим, оранжевим тощо, ймовірно, у вас буде більше покупців. А от всередині краще обирати блакитний і зелений кольори – вони спонукають купувати більше на 15%.

Margaret

Recent Posts

У Кам’янському розпочалися ігри “Пліч-о-пліч” (відео)

На спортивних змаганнях побував мер Андрій Білоусов. "У спортивному комплексі «Прометей» стартував новий сезон «Пліч-о-пліч:…

6 години ago

У Дніпрі син ледь не вбив свою матір

Поліцейські Дніпра скерувати до суду обвинувальний акт щодо чоловіка, який вчинив замах на вбивство власної…

8 години ago

На Дніпропетровщині поліцейські допомогли старенькій повернутися додому

Понад чотирьох годин нічних пошуків завершилися позитивно і поліцейські Нікопольщини розшукали заблукалу 82-річну жінку. 21…

9 години ago

Підприємців Дніпропетровщини запрошують на онлайн-зустріч «Діалог влади та бізнесу»

Дніпропетровська ОВА запрошує підприємців регіону на дев’яту онлайн-зустріч учасників платформи «Діалог влади та бізнесу». Тема…

9 години ago

Kalush Orchestra випустив кліп на романтичну пісню «Коли» (відео)

Гурт Kalush Orchestra презентував кліп на пісню «Коли». Відео знімали у лісі. «Уявіть себе через…

10 години ago

На Дніпропетровщині ліквідували нарколабораторію (відео)

У Кривому Розі правоохоронці ліквідували нарколабораторію з вирощування конопель. Там вилучили майже 3 тис рослин…

10 години ago