До уваги кам’янчан: куди скаржитись на «Укрпошту»

Національна спілка журналістів України (НСЖУ) звертається до громадян із закликом повідомляти про збої і негаразди у роботі «Укрпошти». Про це повідомляють у Дніпропетровській обласній організації НСЖУ.
«Запрацювала гаряча лінія для збору інформації щодо проблем з поштовою доставкою української преси, – НСЖУ.
Національна спілка журналістів України створила гарячу лінію для передплатників, представників поштового зв’язку, редакцій друкованих медіа, на яку можна буде повідомити про порушення, пов’язані з доставкою періодичної преси та непродумане звільнення працівників пошти. Із залученням матеріалів, які буде зібрано, Національна спілка журналістів України спільно з редакторами ЗМІ підготує пропозиції до Уряду.
У найбільшому журналістському об`єднанні ситуацію, що склалася в усій Україні через відсутність ефективної співпраці між редакціями українських газет та АТ «Укрпошта», називають критичною. Спілка закликала до негайних дій щодо порятунку газет, особливо в прифронтових і прикордонних регіонах. Реагуючи на звернення НСЖУ, керівник АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський запевнив, що готовий почути конструктивні, економічно обґрунтовані зауваження НСЖУ.
Для підготовки таких зауважень НСЖУ створила робочу групу, до якої ввійшли редактори друкованих медіа, юристи та фахівці Національної спілки журналістів України. На першому засіданні робочої групи, яке відбулося 25 липня, було вирішено створити гарячі лінії з метою збору інформації про проблеми газетярів у роботі з «Укрпоштою» з подальшим обговоренням цих проблем з самою «Укрпоштою», Міністерством культури та Офісом Президента України для пошуку виходу з ситуації, що склалася.
«В «Укрпошті» пропонують наводити конкретні факти, по яких необхідно ухвалювати рішення. На нашу думку, це цілком виправдане побажання. Тому ми працюватимемо над тим, щоб максимально зібрати звернення з місць», – каже голова НСЖУ Сергій Томіленко.
Національна спілка журналістів України звертається до редакцій газет з усієї України, працівників пошти, голів місцевих громад із проханням повідомляти про факти необґрунтованого, на вашу думку, звільнення працівників пошти у вашому населеному пункті, або про недоправлення вам передплачених газети/журналу.
Звертайтесь на нашу гарячу лінію або пишіть нам у месенджери. Всі ваші звернення буде опрацьовано та долучено до загального проєкту пропозицій, які НСЖУ надасть «Укрпошті», Офісу Президента й Уряду.
Просимо надсилати письмові звернення на електронну пошту: [email protected]
Контактні телефони гарячої лінії: +380962086788 (дзвінки приймаються по буднях з 10:00 до 17:00, або просимо надсилати повідомлення через месенджери вайбер і телеграм)
Інформаційна служба НСЖУ», – говориться в зверненні.
«Сподіваюся, Igor Smelyansky , що накопичені конкретні дані з місць допоможуть нам знайти спільні рішення для порятунку українських газет, які у воєнний час мають стратегічне значення!», – зазначає голова НСЖУ Сергій Томіленко.
На прохання сайту Kstati+ ситуацію прокоментував видавець єдиного друкованого видання Кам’янського – газети «Любиме місто» – Станіслав Дяченко.
–    Як вже повідомлялося, ще 2020 року ми офіційно відмовились від послуг «Укрпошти» через низьку якість її роботи та завищені тарифи. І, чесно кажучи, не шкодуємо – наклад анітрохи не впав, проте припинився потік скарг людей на те, що вони своєчасно не отримують або ж зовсім не отримують газету. Я вважаю, що нинішня «Укрпошта» – це структура, яка вже просто неспроможна якось перебудуватися і покращити свою роботу, тобто зжила себе. Скажу інше – а давайте зробимо екскурс в історію. Ми скаржилися на роботу громадського транспорту – і от прийшов приватний підприємець, поїхали маршрутки, і багатогодинного чекання автобусу чи трамваю не стало. Ми були незадоволені ЖЕКом – і прийшли приватні структури, якість послуг хоч і не набагато, але все ж таки покращилася! Мабуть, з «Укрпоштою» маємо ту ж історію – поки не буде нормальної альтернативи цій монополії, покращення не дочекаємось ніколи! Контора пана Смілянського і далі буде штампувати марки і хвалитись ними замість того, щоб намагатися покращити свою роботу та налагодити своєчасну доставку преси передплатникам! Марки, звісно, річ добра, але ж «Укрпошта» створена в першу чергу для доставки кореспонденції і посилок, і аж ніяк не повинна бути такою собі дизайнерською майстернею, де малюють марки! Ми у своєму місті знайшли альтернативу «Укрпошті», тож рекомендуємо і нашим колегам-журналістам в інших регіонах України робити те ж саме! – говорить Станіслав Дяченко.

Вам буде цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *