Ми не будемо розповідати про платні та про безкоштовні зони відпочинку, що там пропонують і за які гроші, де краще і де гірше – напевно містяни і так все добре знають. Зупинимось на дещо іншому.
Зараз, коли через війну немає можливості їздити на Чорне або Азовське море, а за кордон для багатьох – проблематично, котлован або ж «Блакитні озера» стали дуже популярними у мешканців Дніпра, ці місця вже навіть назвали «дніпровською Кирилівкою». Сюди з Дніпра і Кам’янського їдуть тисячі людей: власними авто, таксі, маршрутками і навіть величезними туристичними автобусами. Дорога з боку Дніпра вщент забита транспортом, затори стали тут звичайним явищем. І от про дороги ми розповімо трохи більше.
Головна магістраль села Єлизаветівка, хоч і є центральною вулицею, знаходиться у далеко не найкращому стані – асфальт давно не бачив ремонту, ями, розбиті та занедбані узбіччя.
Дуже й дуже проблемною є дорога, яка веде з центральної вулиці на бази відпочинку «Заїмка» та «Одеса».
По-перше, тут також давно не було ремонту – все той же розбитий асфальт і ями, які просто небезпечні для автівок. По-друге, дорога ця дуже вузька, навіть два автомобілі «Жигулі» роз’їжджаються тут з великими проблемами.
А якщо сюди їде великий позашляховик або ж величезний туристичний автобус – то все, затор забезпечено.
У «часи пік», коли багато авто заїжджають та виїжджають з пляжів, на цій ділянці створюються справжні екстрім-умови для водіїв, будь-яка затримка однієї машини тут же призводить до того, що сотні авто чекають можливості їхати далі. Звісно, це не лише некомфортно, а й небезпечно – можливі зіткнення, і ані пожежна машина, ані карета «швидкої» просто не проїдуть через затори.
Тут, звісно, маса питань до місцевої влади Єлизаветівки – чому багато років не займались ремонтом та вдосконаленням доріг, адже вже давно було видно, що відпочиваючих з кожним сезоном стає все більше. І виникають питання до пана Максима Голосного, який був сільським головою у 2010-2011 та 2015-2019 роках. Бо він позиціонував себе прогресивним діячем, багато теревенив про майбутнє України і про щастя кожного громадянина.
Ми вирішили згадати, чим саме займався пан Голосний під час свого головування.
– Конфліктував з районною та обласною владами, а також з «Дніпропетровськгазом». Причому протистояння з газовиками привело до того, що все село відключили від подачі «блакитного палива».
– Постійно з’являвся на центральних українських телеканалах у різних політичних ток-шоу, де піарився на різних проблемах і багато розповідав про своє бачення тієї чи іншої ситуації.
– Їздив до Лондона, як він казав, що поїздка була дуже корисною. Цікаво, невже англосакси навчали його, як облаштувати життя у Єлизаветівці?
– Щось крутив-мутив з криптовалютою і обіцяв, що кожний мешканець Єлизаветівки згодом стане міліонером. Тут так і згадується російський шоу-політик Жириновський, який обіцяв «каждой бабе по мужику, а каждому мужику по бутылке водки».
– Постійно писав скарги і звернення в різні інстанції і з різних привидів.
Звісно, через цей величезний обсяг «корисної роботи» у нього просто не вистачало часу займатися вирішенням нагальних проблем Єлизаветівки, тими ж дорогами. Як влучно висловився один кам’янчанин, за роки свого головування Голосний не відремонтував жодного метра дороги, але написав кілометри кляуз.
Звісно, хтось може заперечити – мовляв, було обмаль грошей у сільському бюджеті, тому й не ремонтував Голосний дороги. Може, й так, грошей не вистачало. Але ж сільський голова зобов’язаний захищати інтереси своїх виборців на всіх рівнях влади – районної, обласної і навіть столичної! І Голосному потрібно було не по телеефірах швендяти, а стукатись у двері чиновників у Петриківці, Дніпрі и Києві, «вибивати» бюджетне фінансування на благоустрій Єлизаветівки!
До того ж, на території села працює велике підприємство – Орільська птахофабрика, частина відомого в Україні і Європі холдингу «Миронівський хлібопродукт» (МХП). Що заважало Голосному домовитися з керівництвом фабрики про соціальне партнерство, щоб підприємство хоча б частково допомогло селу вирішити проблему з тими ж дорогами?
Щоб скласти повний портрет Голосного-менеджера, нагадаємо, що у 2011-2012 роках він разом зі своїм приятелем, профбосом ДМК Миколою Колючим намагався фактично приватизувати кришталевий цех ДМК під гучними гаслами «відродження». Чим закінчилось це «відродження», добре відомо – цех з його унікальним обладнанням та високопрофесійним колективом просто перестав існувати.
У 2020 році Голосний балотувався на посаду голови вже Кам’янського, багато що обіцяв. І слава Богу, що кам’янчани не повірили байкам цього політика, за нього віддали голоси менш ніж 10% виборців. А то були б сьогодні наші центральні вулиці схожі на дороги Єлизаветівки, цілі квартали були б без газу і світла, а мер не вилазив би з київських телеканалів і багато що говорив про високу політику, але аж ніяк не про проблеми Кам’янського. А все міське господарство чекала б незавидна доля кришталевого цеху ДМК.
Хтозна, може, на наступних виборах Голосний знову буде кудись балотуватись у нашому місті. Знову буде розказувати байки про свою діяльність, фантазувати з приводу райдужного майбутнього. Щоб зрозуміти ціну цих обіцянок, кам’янчанам треба проїхати кілька десятків кілометрів і подивитись на стан доріг у Єлизаветівці. Бо, як то кажуть, краще один раз побачити, аніж 100 разів почути…
Про це повідомив мер Андрій Білоусов. "Сьогодні ми відзначаємо першу річницю роботи Центру життєстійкості «Місце…
Мешканці Кам’янського звернули увагу на те, що популярний дитячий ігровий майданчик, розташований у центрі міста на…
18 травня актори Театру ім. Лесі Українки виїжджали на одноденні гастролі до Запоріжжя, де на…
24 травня у Кам’янському пройде спортивно-масовий захід “Велодень 2025”. Цьогорічна подія об’єднає юних учасників на…
У рамках реалізації молодіжної політики у Кам’янському заснували Об’єднання учнівського самоврядування — новий підрозділ Молодіжної…
Фільм Сари Джесіки Паркер "Перший ряд" про українську балетну трупу та ветерана війни Олександра Терена…