Кам’янчанка Юлія Винник у соцмережах скаржиться на вкрай ненав’язливий сервіс у виконанні служба таксі ОПТІ 579.
“Добридень. Хочу розповісти історію про таксі ОПТІ у Кам’янському. 6.08 о 14:20 зробила попереднє замовлення таксі 579 на 21:00, повідомивши при цьому оператору, що у нас о 21:44 поїзд та машина має бути вчасно. О 20:54 чекаючи на смс, вирішила все-таки зателефонувати диспетчеру і уточнити, чи їде до нас машина. На що диспетчер незворушно повідомила, що машин немає і запитала, чи будемо ми чекати, поки шукають машину?!? Я ще раз пояснила, що машина потрібна до поїзда, який на нас чекати не буде. У підсумку прочекали ще 15 хвилин із двома дітьми та валізою пішли дорогою ловити попутку. До поїзда добігли в останню мить. Сьогодні вирішила не залишати цю справу та зателефонувала на гарячу лінію, мила дівчина уточнила деталі та сказала, що передзвонить. Через час надійшов дзвінок із гарячої лінії та мила дівчина повідомила, що оператор за 15 хвилин до замовленого часу сповістила, що вільних машинок немає. Сповістила, але мабуть не нас. Хотіла попередити людей про цей сервіс, щоб ніхто не потрапляв у такі ситуації з таксі OПTI (579). Підкажіть, чи є в місті альтернатива цьому супертаксі?», – написала Винник.
До речі, кам’янчани, з якими нам довелося спілкуватися, вже неодноразово нарікали на цю службу таксі. Мабуть, там не зовсім цінують клієнтів. Тоді навіщо такий сервіс у місті потрібен?
Якщо керівництво цієї служби побажає з аргументами та фактами в руках спростувати думку Юлії – ми завжди готові надати йому слово.