В розмові шахраї намагаються отримати від громадян дані картки, а саме: номер картки, строк дії і, головне, CVV та ПІН-код картки. Зазначені дані “працівник” банку просить надати задля “розблокування” картки або ж з іншого приводу. Після отримання даних, зловмисники через інтернет-банкінг знімають кошти, переводять їх на електронні гаманці або здійснюють покупки в інтернет-магазинах.
Щоб не стати жертвою шахрайства з банківськими картками, треба пам’ятати, що представник банку ніколи не запитає у вас ПІН-код та CVV вашої карти. Якщо нібито «представник банку» запитує у вас конфіденційні дані то одразу кладіть слухавку, зателефонуйте до поліції за номером “102” та на гарячу лінію банку.
Під час рибоохоронного рейду в затоці поблизу села Капулівка Нікопольського району правоохоронці спільно з сектором…
Поліція Дніпра розшукує 13-річну Крохмаль Віталіну. 4 жовтня дівчина пішла з місця мешкання в Амур-Нижньодніпровському…
Фахівці з питань цивільного захисту районної військової адміністрації провели вибіркові огляди «Пунктів незламності» у м.…
Вдень 4 жовтня на мостовому переході через річку Дніпро в Кам’янському, сталася ДТП. У результаті…
Слідчі Дніпропетровщини повідомили про підозру 48-річному водію приватного підприємства за вчинення крадіжки. Житель Камʼянського, маючи…
4 жовтня на базі ДЮСШ №1 відбувся Кубок Дніпропетровської області з козацького двобою пам’яті Костянтина…