В розмові шахраї намагаються отримати від громадян дані картки, а саме: номер картки, строк дії і, головне, CVV та ПІН-код картки. Зазначені дані “працівник” банку просить надати задля “розблокування” картки або ж з іншого приводу. Після отримання даних, зловмисники через інтернет-банкінг знімають кошти, переводять їх на електронні гаманці або здійснюють покупки в інтернет-магазинах.
Щоб не стати жертвою шахрайства з банківськими картками, треба пам’ятати, що представник банку ніколи не запитає у вас ПІН-код та CVV вашої карти. Якщо нібито «представник банку» запитує у вас конфіденційні дані то одразу кладіть слухавку, зателефонуйте до поліції за номером “102” та на гарячу лінію банку.
Мер Кам'янського разом із начальником Кам’янської районної військової адміністрації Олегом Гапічем відвідали один із навчальних…
Поліцейські Синельниківського районного управління затримали зловмисника який через ревнощі позбавив життя односельця. Під час сумісного…
Про це повідомив міський голова Андрій Білоусов. "Продовжуємо покращувати стан укриттів у наших навчальних закладах.…
У Дніпрі судитимуть місцевого мешканця за побиття та шахрайство: дізнавачі завершили досудове розслідування та скерували…
Зібрана кров поповнить запаси банку крові та допоможе врятувати не одне життя. 19 та 20…
13 травня о 13:26 до центральної обласної диспетчерської служби надійшло повідомлення про зниклу жінку в селі…