Інколи споживачі стикаються із проблемою, що їхні лічильники показують некоректні дані про спожиту електроенергію. Що робити у такому випадку, аби не переплачувати даремно грошей?
Відповідь на це питання дає РБК-Україна (проект Styler) із посиланням на публікацію YASNO у Facebook.
Що робити, якщо лічильник неправильно рахує спожиту електроенергію
“Якщо лічильник неправильно рахує спожиту електроенергію, у першу чергу, вам слід звернутися до вашого оператора системи розподілу (ОСР). Саме вони опрацьовують всі технічні питання, пов’язані з лічильниками: заміна, перевірка, опломбування та параметризація (програмування)”, – пояснюють у компанії.
Вони зазначають, що питання про те, хто замінить несправний лічильник, є одним із найчастіших, які задають операторам.
“YASNO як постачальник обробляє дані щодо споживання, передані ОСР. На основі цієї інформації компанія застосовує чинний тариф, робить нарахування й надсилає рахунки клієнтам”, – додають фахівці.
Контакти ОСР ви можете переглянути за цим посиланням.
Чому приходять некоректні нарахування у платіжках
Іноді споживачі, отримавши платіжки за світло, дивуються виставленій сумі. У компанії пояснюють, що причина цього полягає у несвоєчасній передачі показань самим споживачем.
Оператор системи розподілу щомісяця розраховує обсяг споживання кожного клієнта. Якщо споживач повідомляє показання регулярно та вчасно, обсяг визначається завжди чітко. А ось за відсутності актуальних даних лічильника може бути суттєва похибка.
Тоді оператор системи розподілу бере за основу показання, які були зафіксовані раніше, і виходячи з них, розраховує середньодобове споживання.
У компанії закликають українців передавати показники, навіть якщо вони не змінились протягом місяця (у випадку, коли у квартирі ніхто не живе).
Коли і як передавати показники лічильника
Показники лічильника треба передавати за 2 дні до кінця місяця та протягом 3 днів наступного. Їх можна повідомити через: