Про це гендиректор компанії “Київстар” Олександр Комаров розповів у ефірі телемарафону.
Комаров пояснив, чому не вдається повернути мобільний зв’язок та інші сервіси “Київстару” настільки швидко, як це планувалося.
“В нас є план, який ми прийняли вчора. Ми рухаємося згідно з цим планом. Поки що, незважаючи на всі перепони, нам вдається його реалізовувати, але не зовсім вчасно. Ми розраховували, що зможемо повертати деякі сервіси в першій половині дня сьогодні, але бачимо, що цього не станеться. Але ми рухаємося до того, щоб почати відновлювати деякі сервіси у другій половині дня”, – повідомив гендиректор компанії.
“Мені дуже важко казати так наперед, тому що дуже багато невизначеності і дуже багато факторів, які ми знаходимо, які є перепонами для того, щоб рухатися швидше”, – пояснив він.
Контррозвідка Служби безпеки України затримала 20-річну мешканку Синельниківського району, яка збирала координати для підготовки ракетно-бомбових,…
У селі Роздільнянського району прикордонники зупинили Peugeot, який їхав в бік кордону з Молдовою. У…
У 2025 році в Україні зафіксували 35 471 борг по заробітній платі. Дніпропетровська область посіла…
Кінокомпанія A24 випустила перший трейлер спортивної трагікомедії "Марті Найкращий" (Marty Supreme), головну роль в якій виконав…
У Хмельницькому з 10 по 18 серпня проходив чемпіонат України з боксу серед юнаків та…
Літо - ідеальна пора, щоб заготовити на зиму улюблені ягоди. З настанням холодів баночка смачного…