Про це гендиректор компанії “Київстар” Олександр Комаров розповів у ефірі телемарафону.
Комаров пояснив, чому не вдається повернути мобільний зв’язок та інші сервіси “Київстару” настільки швидко, як це планувалося.
“В нас є план, який ми прийняли вчора. Ми рухаємося згідно з цим планом. Поки що, незважаючи на всі перепони, нам вдається його реалізовувати, але не зовсім вчасно. Ми розраховували, що зможемо повертати деякі сервіси в першій половині дня сьогодні, але бачимо, що цього не станеться. Але ми рухаємося до того, щоб почати відновлювати деякі сервіси у другій половині дня”, – повідомив гендиректор компанії.
“Мені дуже важко казати так наперед, тому що дуже багато невизначеності і дуже багато факторів, які ми знаходимо, які є перепонами для того, щоб рухатися швидше”, – пояснив він.
Поліцейські Дніпра скерувати до суду обвинувальний акт щодо чоловіка, який вчинив замах на вбивство власної…
Понад чотирьох годин нічних пошуків завершилися позитивно і поліцейські Нікопольщини розшукали заблукалу 82-річну жінку. 21…
Дніпропетровська ОВА запрошує підприємців регіону на дев’яту онлайн-зустріч учасників платформи «Діалог влади та бізнесу». Тема…
Гурт Kalush Orchestra презентував кліп на пісню «Коли». Відео знімали у лісі. «Уявіть себе через…
У Кривому Розі правоохоронці ліквідували нарколабораторію з вирощування конопель. Там вилучили майже 3 тис рослин…
Водій фури, порушивши правила обгону на перехресті, спровокував дорожньо-транспортну пригоду, через яку загинув водій ВАЗ.…