Про це гендиректор компанії “Київстар” Олександр Комаров розповів у ефірі телемарафону.
Комаров пояснив, чому не вдається повернути мобільний зв’язок та інші сервіси “Київстару” настільки швидко, як це планувалося.
“В нас є план, який ми прийняли вчора. Ми рухаємося згідно з цим планом. Поки що, незважаючи на всі перепони, нам вдається його реалізовувати, але не зовсім вчасно. Ми розраховували, що зможемо повертати деякі сервіси в першій половині дня сьогодні, але бачимо, що цього не станеться. Але ми рухаємося до того, щоб почати відновлювати деякі сервіси у другій половині дня”, – повідомив гендиректор компанії.
“Мені дуже важко казати так наперед, тому що дуже багато невизначеності і дуже багато факторів, які ми знаходимо, які є перепонами для того, щоб рухатися швидше”, – пояснив він.
Про це повідомив мер Андрій Білоусов. "Сьогодні ми відзначаємо першу річницю роботи Центру життєстійкості «Місце…
Мешканці Кам’янського звернули увагу на те, що популярний дитячий ігровий майданчик, розташований у центрі міста на…
18 травня актори Театру ім. Лесі Українки виїжджали на одноденні гастролі до Запоріжжя, де на…
24 травня у Кам’янському пройде спортивно-масовий захід “Велодень 2025”. Цьогорічна подія об’єднає юних учасників на…
У рамках реалізації молодіжної політики у Кам’янському заснували Об’єднання учнівського самоврядування — новий підрозділ Молодіжної…
Фільм Сари Джесіки Паркер "Перший ряд" про українську балетну трупу та ветерана війни Олександра Терена…