Про це гендиректор компанії “Київстар” Олександр Комаров розповів у ефірі телемарафону.
Комаров пояснив, чому не вдається повернути мобільний зв’язок та інші сервіси “Київстару” настільки швидко, як це планувалося.
“В нас є план, який ми прийняли вчора. Ми рухаємося згідно з цим планом. Поки що, незважаючи на всі перепони, нам вдається його реалізовувати, але не зовсім вчасно. Ми розраховували, що зможемо повертати деякі сервіси в першій половині дня сьогодні, але бачимо, що цього не станеться. Але ми рухаємося до того, щоб почати відновлювати деякі сервіси у другій половині дня”, – повідомив гендиректор компанії.
“Мені дуже важко казати так наперед, тому що дуже багато невизначеності і дуже багато факторів, які ми знаходимо, які є перепонами для того, щоб рухатися швидше”, – пояснив він.
За даними українського гідрометеорологічного центру, 05 липня вночі в Дніпропетровській області грози, подекуди град (діаметром…
Про чергову допомогу військовим повідомив мер Андрій Білоусов. "На терміновий запит наших Захисників від громадської…
У Кривому Розі на Об'їзній дорозі вантажний автомобіль, який перевозив продукти, перекинувся на бік та…
У Кам'янському районі поліцейські викрили місцевого мешканця, який вирощував коноплі. На території приватного домоволодіння 56-річний…
Кінокомпанія Amazon MGM Studios показала перший трейлер науково-фантастичного фільму "Проєкт "Аве Марія" (Project Hail Mary),…
Хлібозаводу №1 ТОВ «АГРОСС» м. Кам'янське на постійну роботу потрібні з можливим бронюванням. Водій 14000-20000…