Про це гендиректор компанії “Київстар” Олександр Комаров розповів у ефірі телемарафону.
Комаров пояснив, чому не вдається повернути мобільний зв’язок та інші сервіси “Київстару” настільки швидко, як це планувалося.
“В нас є план, який ми прийняли вчора. Ми рухаємося згідно з цим планом. Поки що, незважаючи на всі перепони, нам вдається його реалізовувати, але не зовсім вчасно. Ми розраховували, що зможемо повертати деякі сервіси в першій половині дня сьогодні, але бачимо, що цього не станеться. Але ми рухаємося до того, щоб почати відновлювати деякі сервіси у другій половині дня”, – повідомив гендиректор компанії.
“Мені дуже важко казати так наперед, тому що дуже багато невизначеності і дуже багато факторів, які ми знаходимо, які є перепонами для того, щоб рухатися швидше”, – пояснив він.
Трагічну новину повідомив міський голова Андрій Білоусов. "7 травня в бою поблизу населеного пункту Володимирівка…
Вночі 19 листопада, на вулиці Тургенєва селища Мала Петриківка Дніпровського району, виникла пожежа. Горів житловий…
Ювенальна поліція України оголосила старт Всеукраїнського інформаційно-просвітницького творчого конкурсу, який проводиться у межах щорічної акції…
Вперше за чотири роки один з найулюбленіших проєктів мільйонів українців "Танці з зірками" повертається на…
Правильне зберігання ковбаси вдома може продовжити строк її придатності. Але не всі знають головні правила.…
Керівник Самарівської окружної прокуратури повідомив про підозру 27-річному місцевому мешканцю у порушенні правил безпеки дорожнього…