Про це гендиректор компанії “Київстар” Олександр Комаров розповів у ефірі телемарафону.
Комаров пояснив, чому не вдається повернути мобільний зв’язок та інші сервіси “Київстару” настільки швидко, як це планувалося.
“В нас є план, який ми прийняли вчора. Ми рухаємося згідно з цим планом. Поки що, незважаючи на всі перепони, нам вдається його реалізовувати, але не зовсім вчасно. Ми розраховували, що зможемо повертати деякі сервіси в першій половині дня сьогодні, але бачимо, що цього не станеться. Але ми рухаємося до того, щоб почати відновлювати деякі сервіси у другій половині дня”, – повідомив гендиректор компанії.
“Мені дуже важко казати так наперед, тому що дуже багато невизначеності і дуже багато факторів, які ми знаходимо, які є перепонами для того, щоб рухатися швидше”, – пояснив він.
Вранці 17 травня надійшло повідомлення про пожежу в житловому будинку на території храму Української православної…
Нерідко при виборі взуття можна натрапити на характеристику "анатомічне". Попри те, що воно має деякі…
Сумну новину повідомив міський голова Андрій Білоусов. "13 травня поблизу населеного пункту Макіївка на Луганщині,…
У Кам'янському жінка під час сварки напала з ножем на співмешканця та вбила його. Про…
Гороскоп на травень розповість, хто з представників зодіакального сузір'я прийме в кінці весни важливе рішення. Саме…
15 травня на лівобережному стадіоні “Надія” відбулося справжнє футбольне свято: вперше юним футболістам, двум складам…