В Україні від 1 січня 2024 року мінімальна заробітна плата зросла на 400 грн – до 7,1 тис. грн.
Відповідно до закону “Про державний бюджет на 2024 рік”, який набув чинності від 1 січня, мінімальна заробітна плата підвищилася від 6,7 тис. до 7,1 тис. грн.
Також від 1 січня загальний показник прожиткового мінімуму зріс від 2589 грн до 2920 грн. Для дітей до шести років прожитковий мінімум тепер становить 2563 грн, для дітей від шести до 18 років – 3196 грн, для працездатних осіб – 3023 грн, для осіб, які втратили працездатність, – 2361 грн.
Розширюємо доступ мешканців до професійної психологічної допомоги. Про це повідомив мер міста Андрій Білоусов. "На…
6 жовтня з нагоди Дня людей поважного віку фахівчині комунального закладу “Спорт для всіх” провели спеціальне оздоровче…
Поліцейські Кривого Рогу повідомили про підозру чоловіку, причетному до пограбування. 42-річний підозрюваний проник на територію…
Вийшов перший тизер майбутнього детективного фільму жахів "Екзорцист: Мученики" (The Exorcist: Martyrs), головну роль в якому…
7 жовтня у Кам’янському на базі ДЮСШ №4 відбувся чемпіонат міста з художньої гімнастики. У…
Сезон роботи міських фонтанів завершено. Цього тижня комунальники розпочали їх поетапну консервацію на осінньо-зимовий період.…