Про це пише УНІАН.
“Внесено зміни до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, зокрема, в частині відновлення дії вимог щодо якості пального на рівні не нижче “Євро-5”, – заявив представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук..
Також були відновлені вимоги директив ЄС щодо заборони продажу етилованого бензину та встановлення вимог на паливо, яке використовується у дорожніх транспортних засобах і недорожній рухомій техніці (включно з суднами внутрішнього плавання), сільськогосподарських і лісогосподарських тракторах і рекреаційних суднах.
У березні 2022 року Кабмін тимчасово дозволив обіг палива екологічних стандартів “Євро-3” та “Євро-4”. Це рішення було ухвалено для забезпечення додаткового ресурсу палива у країну, зокрема, для Збройних Сил України.
Крім того, на українських АЗС побільшало контрафакту. До ситуації приклали руку, зокрема, маленькі нафтопереробні заводи, які не мали достатнього контролю за якістю пального. З огляду на це народні депутати ще у 2023 році хотіли створити умови, щоб всі маленькі НПЗ в Україні не мали змоги працювати.
До Дня Незалежності України у Лівобережному парку провели культурно-патріотичний захід для мешканців громади «Незалежність у…
Про це повідомив міський голова Андрій Білоусов. "Мав честь, разом з настоятелем Козацької церкви Пресвятої…
Серіал "Емілі в Парижі" повертається з п’ятим сезоном, прем'єра якого відбудеться 18 грудня. У нових…
22 серпня у Музеї історії міста Кам’янського відбулася урочиста церемонія нагородження лауреатів конкурсу дитячої творчості…
Патрульні виявили у водія водійське посвідчення з ознаками підробки. Подія сталася сьогодні 22 серпня, під…
У п'ятницю, 22 серпня, на в'їзді в Дніпро сталася аварія. Зіткнулись три автівки - Daewoo…