Про це пише УНІАН.
“Внесено зміни до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, зокрема, в частині відновлення дії вимог щодо якості пального на рівні не нижче “Євро-5”, – заявив представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук..
Також були відновлені вимоги директив ЄС щодо заборони продажу етилованого бензину та встановлення вимог на паливо, яке використовується у дорожніх транспортних засобах і недорожній рухомій техніці (включно з суднами внутрішнього плавання), сільськогосподарських і лісогосподарських тракторах і рекреаційних суднах.
У березні 2022 року Кабмін тимчасово дозволив обіг палива екологічних стандартів “Євро-3” та “Євро-4”. Це рішення було ухвалено для забезпечення додаткового ресурсу палива у країну, зокрема, для Збройних Сил України.
Крім того, на українських АЗС побільшало контрафакту. До ситуації приклали руку, зокрема, маленькі нафтопереробні заводи, які не мали достатнього контролю за якістю пального. З огляду на це народні депутати ще у 2023 році хотіли створити умови, щоб всі маленькі НПЗ в Україні не мали змоги працювати.
Урочистості відвідав міський голова Андрій Білоусов. "Сьогодні у Кам’янському відбулися урочистості з нагоди 35-річчя Наукового…
Деталі повідомив віцепрезидент Національної федерації шашок України Леонід Бройтман. Стали відомі дати та місце проведення…
У Кам’янському офісі «Зроблено в Україні» відбулася робоча зустріч з представниками громадської організації «Мартін Клуб».…
Минулого тижня Дніпропетровська область увійшла до "весільного топу" України, посівши друге місце після Києва. За…
Подробиці повідомив голова Дніпропетровської обласної ради Микола Лукашук. "Захворюваність на COVID-19 та ГРВІ йде на…
Українські співаки MONATIK і KOLA представили спільну пісню "127" та емоційний кліп, який став частиною четвертого альбому співака. Режисером відео…