Про це пише УНІАН.
“Внесено зміни до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, зокрема, в частині відновлення дії вимог щодо якості пального на рівні не нижче “Євро-5”, – заявив представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук..
Також були відновлені вимоги директив ЄС щодо заборони продажу етилованого бензину та встановлення вимог на паливо, яке використовується у дорожніх транспортних засобах і недорожній рухомій техніці (включно з суднами внутрішнього плавання), сільськогосподарських і лісогосподарських тракторах і рекреаційних суднах.
У березні 2022 року Кабмін тимчасово дозволив обіг палива екологічних стандартів “Євро-3” та “Євро-4”. Це рішення було ухвалено для забезпечення додаткового ресурсу палива у країну, зокрема, для Збройних Сил України.
Крім того, на українських АЗС побільшало контрафакту. До ситуації приклали руку, зокрема, маленькі нафтопереробні заводи, які не мали достатнього контролю за якістю пального. З огляду на це народні депутати ще у 2023 році хотіли створити умови, щоб всі маленькі НПЗ в Україні не мали змоги працювати.
Гурт Kalush Orchestra презентував кліп на пісню «Коли». Відео знімали у лісі. «Уявіть себе через…
У Кривому Розі правоохоронці ліквідували нарколабораторію з вирощування конопель. Там вилучили майже 3 тис рослин…
Водій фури, порушивши правила обгону на перехресті, спровокував дорожньо-транспортну пригоду, через яку загинув водій ВАЗ.…
16 листопада, напередодні Міжнародного дня студента, Президент України Володимир Зеленський зустрівся з представниками органів студентського…
Дуже апетитні сосиски в тісті легко готуються і швидко з'їдаються. Ця страва точно не залишиться…
Про це повідомив голова ОВА Сергій Лисак. "російська армія атакувала Дніпровський район. Пошкоджена інфраструктура. Зараз…