Про це пише УНІАН.
“Внесено зміни до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, зокрема, в частині відновлення дії вимог щодо якості пального на рівні не нижче “Євро-5”, – заявив представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук..
Також були відновлені вимоги директив ЄС щодо заборони продажу етилованого бензину та встановлення вимог на паливо, яке використовується у дорожніх транспортних засобах і недорожній рухомій техніці (включно з суднами внутрішнього плавання), сільськогосподарських і лісогосподарських тракторах і рекреаційних суднах.
У березні 2022 року Кабмін тимчасово дозволив обіг палива екологічних стандартів “Євро-3” та “Євро-4”. Це рішення було ухвалено для забезпечення додаткового ресурсу палива у країну, зокрема, для Збройних Сил України.
Крім того, на українських АЗС побільшало контрафакту. До ситуації приклали руку, зокрема, маленькі нафтопереробні заводи, які не мали достатнього контролю за якістю пального. З огляду на це народні депутати ще у 2023 році хотіли створити умови, щоб всі маленькі НПЗ в Україні не мали змоги працювати.
Для всіх прихильників культової американської комедійної драми "Диявол носить Prada" студія 20th Century Studios оголосила приємну новину.…
Прокурори Дніпропетровщини передали до суду справу злочинної організації, що займалась збутом метамфетаміну. Прокурори Криворізької північної…
Про це повідомив голова ОВА Сергій Лисак. "Ворог поцілив БпЛА по Кривому Рогу. Виникла пожежа.…
Днями фонди музею історії та культури єврейської громади Кам’янського-Дніпродзержинська – «Еврейська душа» поповнились новими документами,…
З робочим візитом на Дніпропетровщині міністерка у справах ветеранів України Наталія Калмикова. Разом з очільником…
ГО «Культурна Ліга Сходу» з гордістю презентує ще одну інституцію, яка входить до її партнерської…