Про це повідомляє РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на Facebook-сторінку Держпродспоживслужби.
Згідно з нормами Закону України “Про захист прав споживачів” у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, споживач має право звернутися до виробника з письмовою заявою, до якої додається копія чека з позначкою про дату продажу, і вимагати:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, які виникли з вини виробника товару, можна вимагати від продавця або виробника:
Важливо пам’ятати, що істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару, що виник з вини виробника і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
Недоліки товару мають бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк.
Якщо ваші права як споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити відповідно до чинного законодавства – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку відповідно до статті 22 Закону України “Про захист прав споживачів”.
18 листопада, о 10:56, на вулиці Садова міста Синельникове, горів одноповерховий житловий будинок. Вогонь охопив…
Про ситуацію в місті повідомив мер Андрій Білоусов. "Триває комбінована атака ворога на нашу країну.…
Про це повідомив в.о голови ОВА Владислав Гайваненко. "В області триває повітряна тривога. Залишайтеся у…
Згідно з інформацією ДТЕК, діятимуть такі графіки: Група 1.1 з 01:30 до 05:00 з 07:00…
У прифронтовому районі Дніпропетровщини встановлюють перший модульний міст довжиною 40 метрів — сучасну переправу, яка…
Сьогодні вночі 19 листопада, на вулиці Черняховського у Жовтих Водах Кам’янського району, сталася пожежа. Горів…