Про це повідомляє РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на Facebook-сторінку Держпродспоживслужби.
Згідно з нормами Закону України “Про захист прав споживачів” у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, споживач має право звернутися до виробника з письмовою заявою, до якої додається копія чека з позначкою про дату продажу, і вимагати:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, які виникли з вини виробника товару, можна вимагати від продавця або виробника:
Важливо пам’ятати, що істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару, що виник з вини виробника і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
Недоліки товару мають бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк.
Якщо ваші права як споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити відповідно до чинного законодавства – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку відповідно до статті 22 Закону України “Про захист прав споживачів”.
Складено гороскоп на 5 липня для всіх знаків Зодіаку. У суботу варто не бути прискіпливими…
Про це повідомив голова ОВА Сергій Лисак. "Надія, яка справдилася. Черговий обмін. Додому з російського…
У Кривому Розі 28-річний чоловік жорстоко побив 4-річного сина своєї співмешканки. Медичної допомоги дитина не…
За даними українського гідрометеорологічного центру, 05 липня вночі в Дніпропетровській області грози, подекуди град (діаметром…
Про чергову допомогу військовим повідомив мер Андрій Білоусов. "На терміновий запит наших Захисників від громадської…
У Кривому Розі на Об'їзній дорозі вантажний автомобіль, який перевозив продукти, перекинувся на бік та…