Про це повідомляє РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на Facebook-сторінку Держпродспоживслужби.
Згідно з нормами Закону України “Про захист прав споживачів” у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, споживач має право звернутися до виробника з письмовою заявою, до якої додається копія чека з позначкою про дату продажу, і вимагати:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, які виникли з вини виробника товару, можна вимагати від продавця або виробника:
Важливо пам’ятати, що істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару, що виник з вини виробника і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
Недоліки товару мають бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк.
Якщо ваші права як споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити відповідно до чинного законодавства – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку відповідно до статті 22 Закону України “Про захист прав споживачів”.
Разом із головою Благодійного фонду «Осоння України» Олександром Крутько вчора відвідали наших бійців ТРО Камʼянського…
Про це повідомив мер міста Андрій Білоусов. "Сьогодні мав честь нагородити наших освітян, які гідно…
У місті Львів з 18 по 21 листопада пройшов Чемпіонат України серед юніорів зі спортивної…
З метою забезпечення стабільної епізоотичної ситуації на території України та недопущення занесення африканської чуми свиней…
20 листопада на базі Комунального закладу «Станція юних техніків» Камʼянської міської ради (директор Юлія Пузенко)…
У четвер, 21 листопада, у Дніпрі на Європейській площі впав стовп. Причина - сильний вітер…