Про це повідомляє РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на Facebook-сторінку Держпродспоживслужби.
Згідно з нормами Закону України “Про захист прав споживачів” у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, споживач має право звернутися до виробника з письмовою заявою, до якої додається копія чека з позначкою про дату продажу, і вимагати:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, які виникли з вини виробника товару, можна вимагати від продавця або виробника:
Важливо пам’ятати, що істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару, що виник з вини виробника і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
Недоліки товару мають бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк.
Якщо ваші права як споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити відповідно до чинного законодавства – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку відповідно до статті 22 Закону України “Про захист прав споживачів”.
У ніч на 19 травня, у Кам'янському, на Лівому березі міста, горів черговий автомобіль, що…
Вранці у понеділок, 19 травня, у Дніпрі на житловому масиві Тополь-3 сталася ДТП, внаслідок якого…
Про це повідомив мер Андрій Білоусов. "Сьогодні ми відзначаємо першу річницю роботи Центру життєстійкості «Місце…
Мешканці Кам’янського звернули увагу на те, що популярний дитячий ігровий майданчик, розташований у центрі міста на…
18 травня актори Театру ім. Лесі Українки виїжджали на одноденні гастролі до Запоріжжя, де на…
24 травня у Кам’янському пройде спортивно-масовий захід “Велодень 2025”. Цьогорічна подія об’єднає юних учасників на…