Про це повідомляє РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на Facebook-сторінку Держпродспоживслужби.
Згідно з нормами Закону України “Про захист прав споживачів” у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, споживач має право звернутися до виробника з письмовою заявою, до якої додається копія чека з позначкою про дату продажу, і вимагати:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, які виникли з вини виробника товару, можна вимагати від продавця або виробника:
Важливо пам’ятати, що істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару, що виник з вини виробника і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
Недоліки товару мають бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк.
Якщо ваші права як споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити відповідно до чинного законодавства – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку відповідно до статті 22 Закону України “Про захист прав споживачів”.
У суді почався розгляд справи про холоднокровну розправу з відомим на Дніпропетровщині бізнесменом, ексдепутатом та…
На Дніпропетровщині з початку року зафіксували 23 випадки захворювання на кір. Більшість – у Дніпрі.…
6 жовтня о 10:00 відбудеться позачергове засідання виконавчого комітету Кам’янської міської ради. До порядку денного включено 7…
Бригада і техніка працюють на Лівобережжі. Зокрема, нові бетонні доріжки облаштовують на першому мікрорайоні. Подробиці…
З 6 жовтня починається прийом громадських проєктів для участі в Конкурсі «Бюджет участі. МІСТО» 2026…
Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради за період з 26.09.2025 по 03.10.2025 було…