Про це повідомляє РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на Facebook-сторінку Держпродспоживслужби.
Згідно з нормами Закону України “Про захист прав споживачів” у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, споживач має право звернутися до виробника з письмовою заявою, до якої додається копія чека з позначкою про дату продажу, і вимагати:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, які виникли з вини виробника товару, можна вимагати від продавця або виробника:
Важливо пам’ятати, що істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару, що виник з вини виробника і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
Недоліки товару мають бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк.
Якщо ваші права як споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити відповідно до чинного законодавства – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку відповідно до статті 22 Закону України “Про захист прав споживачів”.
Міський голова Андрій Білоусов розповів щодо аварії магістрального каналізаційного колектору комунального підприємства Дніпропетровської обласної ради…
У Кам’янському приступили до капітального ремонту наших тротуарів. Про це повідомив мер міста Андрій Білоусов.…
З 1 вересня на Дніпропетровщині діти з особливими освітніми потребами матимуть більше можливостей для розвитку…
На Дніпропетровщині поліцейські скерували до суду обвинувальний акт щодо чоловіка за незаконне зберігання зброї та…
Поліцейські Кривого Рогу затримали підозрюваного у злочині. Він Забив до смерті чоловіка. Конфлікт між пацієнтами…
Про це розповіла Лариса Биданцева, керівник Кам’янської станції обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини…