Про це повідомляє РБК-Україна (проект Styler) з посиланням на Facebook-сторінку Держпродспоживслужби.
Згідно з нормами Закону України “Про захист прав споживачів” у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару, споживач має право звернутися до виробника з письмовою заявою, до якої додається копія чека з позначкою про дату продажу, і вимагати:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, які виникли з вини виробника товару, можна вимагати від продавця або виробника:
Важливо пам’ятати, що істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару, що виник з вини виробника і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
Недоліки товару мають бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк.
Якщо ваші права як споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити відповідно до чинного законодавства – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку відповідно до статті 22 Закону України “Про захист прав споживачів”.
Про це повідомив міський голова Андрій Білоусов. "07 травня поблизу населеного пункту Стельмахівка на Луганщині,…
Трагічну новину повідомив мер міста Андрій Білоусов. "29 квітня в бою поблизу населеного пункту Новодарівка…
22 травня на Новій сцені театру ім. Лесі Українки відбудеться магічне шоу MAGIC BROTHERS “ДИВОVISION”…
Традиційно в другу неділю травня в Україні відзначається День матері. Мер міста привітав жінок Кам’янського,…
З 7 по 12 травня у місті Хамм (Люксембург) проходить чемпіонат Європи з пауерліфтингу серед…
Дніпропетровський регіональний центр з гідрометеорології попереджає: 12-15 травня на території області збережеться надзвичайна (V класу)…