Економіка

До уваги кам’янчан-платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Департамент фінансів Кам’янської міської ради повідомляє, що згідно з повноваженнями, визначеними Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Податковим кодексом України, Кам’янською міською радою ухвалено рішення від 02.11.2018 №1223-29/VІІ «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у місті». Зміни до рішення не вносились, тому нормативно-правовий акт є дійсним у 2024 році.

Дане рішення розміщене на офіційному вебсайті Кам’янської міської ради у мережі Інтернет у підрозділі «Рішення Кам’янської міської ради» (29 сесія 2018 року) розділу «Нормативні акти» за посиланням: http://so.kam.gov.ua/ua/treezas_so/pg/91118982555806_d1/.

Відповідно до норм Податкового кодексу України платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за встановленою формою. У поточному році декларується нерухомість, яка була у власності юридичних осіб станом на 01 січня 2024 року.

Обчислення суми податку з об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом (Кам’янське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області) за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи з бази оподаткування та відповідної ставки податку у встановленому порядку та до 1 липня поточного року платникам податку надсилається податкове повідомлення – рішення про сплату суми податку. У 2024 році податок нараховуватиметься фізичним особам – власникам об’єктів нерухомості за 2023 рік. Податкові зобов’язання сплачуються протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Власникам об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості м.Кам’янського рекомендується заздалегідь (за необхідності) провести звірку даних з Кам’янським управлінням ГУ ДПС у Дніпропетровській області (центр обслуговування платників податків за адресою: вул. Медична, 9) щодо об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток, що перебувають у їх власності.

Олена

Recent Posts

У Кам’янському судитимуть серійного грабіжника

За пограбування двох містян у Кам’янському перед судом постане 23-річний чоловік. Обвинувачений заволодів грошима 70-річного…

29 хв. ago

На Дніпропетровщині батька 8-річного хлопчика, який втік із дому у піжамі, підозрюють у знущаннях

У Кривому Розі отримав шокуюче продовження резонансний інцидент із 8-річним хлопчиком, який раніше босоніж та…

1 годину ago

Кам’янський дзюдоїст став бронзовим призером чемпіонату Дніпропетровщини U17

3–4 жовтня у Дніпрі відбувся чемпіонат Дніпропетровської області U17 серед спортсменів 2010–2012 років народження. У…

2 години ago

У Дніпрі чоловік організував нелегальне казино у Telegram

У 2026 році чоловік, не маючи відповідної ліцензії та статусу юридичної особи, налагодив роботу онлайн-казино…

2 години ago

СБУ затримала військового з Дніпропетровщини який передавав рф дані про ЗСУ

Військовослужбовець служив помічником оператора БпЛА на Харківщині та передавав російській стороні інформацію про свій розвідувальний…

3 години ago

У Кам’янському без надзвичайних подій

Про ситуацію в місті повідомив мер Андрій Білоусов. "Ворог вчинив чергову масовану атаку на нашу…

3 години ago