«Головне наше завдання – адресна допомога мешканцям регіону у вирішенні їхніх проблем. Оператори гарячої лінії консультують людей, надають довідкову перевірену інформацію. А ще – реєструють звернення, які перенаправляються відповідальним, що безпосередньо реагують на скарги», – зазначила начальниця аналітичного відділу Дніпропетровського регіонального контакт-центру Лілія Васильєва.
Вона додала, що найчастіше жителі телефонують з питань: освіти, пенсійного забезпечення, благоустрою територій та транспортного обслуговування. У ТОПі залишаються теми житлово-комунальної, соціальної та сфери охорони здоров’я.
Гаряча лінія 0 800 505 600 цілодобова. Працює у вихідні та у святкові дні.
Також мешканці області можуть залишати й електронне звернення на веб-порталі e-contact.dp.gov.ua.
Разом із головою Благодійного фонду «Осоння України» Олександром Крутько вчора відвідали наших бійців ТРО Камʼянського…
Про це повідомив мер міста Андрій Білоусов. "Сьогодні мав честь нагородити наших освітян, які гідно…
У місті Львів з 18 по 21 листопада пройшов Чемпіонат України серед юніорів зі спортивної…
З метою забезпечення стабільної епізоотичної ситуації на території України та недопущення занесення африканської чуми свиней…
20 листопада на базі Комунального закладу «Станція юних техніків» Камʼянської міської ради (директор Юлія Пузенко)…
У четвер, 21 листопада, у Дніпрі на Європейській площі впав стовп. Причина - сильний вітер…