«Головне наше завдання – адресна допомога мешканцям регіону у вирішенні їхніх проблем. Оператори гарячої лінії консультують людей, надають довідкову перевірену інформацію. А ще – реєструють звернення, які перенаправляються відповідальним, що безпосередньо реагують на скарги», – зазначила начальниця аналітичного відділу Дніпропетровського регіонального контакт-центру Лілія Васильєва.
Вона додала, що найчастіше жителі телефонують з питань: освіти, пенсійного забезпечення, благоустрою територій та транспортного обслуговування. У ТОПі залишаються теми житлово-комунальної, соціальної та сфери охорони здоров’я.
Гаряча лінія 0 800 505 600 цілодобова. Працює у вихідні та у святкові дні.
Також мешканці області можуть залишати й електронне звернення на веб-порталі e-contact.dp.gov.ua.
Про це повідомив міський голова Андрій Білоусов. Щорічно у Кам’янському призначається стипендія виконавчого комітету міської…
Департамент муніципальних послуг та регуляторної політики Кам’янської міської ради інформує, що в рамках проєкту Good…
Сумну новину повідомив мер Андрій Білоусов. "11 вересня внаслідок ворожого обстрілу, виявивши стійкість та мужність…
7 та 8 вересня в Румунії пройшов Чемпіонат Європи з кіокушин-кан карате OPEN KYOKUSHIN-KAN EUROPEAN…
20 вересня Кам’янське, як і вся Україна, традиційно долучиться до всесвітнього дня прибирання. Основна мета – формування…
Породіллю привітав міський голова Андрій Білоусов. "Щороку вітаємо матусь, які народили немовлят у День міста.…