«Головне наше завдання – адресна допомога мешканцям регіону у вирішенні їхніх проблем. Оператори гарячої лінії консультують людей, надають довідкову перевірену інформацію. А ще – реєструють звернення, які перенаправляються відповідальним, що безпосередньо реагують на скарги», – зазначила начальниця аналітичного відділу Дніпропетровського регіонального контакт-центру Лілія Васильєва.
Вона додала, що найчастіше жителі телефонують з питань: освіти, пенсійного забезпечення, благоустрою територій та транспортного обслуговування. У ТОПі залишаються теми житлово-комунальної, соціальної та сфери охорони здоров’я.
Гаряча лінія 0 800 505 600 цілодобова. Працює у вихідні та у святкові дні.
Також мешканці області можуть залишати й електронне звернення на веб-порталі e-contact.dp.gov.ua.
Бригада і техніка працюють на Лівобережжі. Зокрема, нові бетонні доріжки облаштовують на першому мікрорайоні. Подробиці…
З 6 жовтня починається прийом громадських проєктів для участі в Конкурсі «Бюджет участі. МІСТО» 2026…
Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради за період з 26.09.2025 по 03.10.2025 було…
Про це повідомив голова ОВА Сергій Лисак. "Ворог атакував чотири райони області. На Дніпро агресор…
Про ситуацію в місті повідомив мер Андрій Білоусов. "Місто зустрічає новий день без надзвичайних подій.…
"БІТЛОМАНІЯ" до ювілею Джона Ленона відбудеться у Театрі ім. Лесі Українки. Улюблені хіти легендарних The…