«Головне наше завдання – адресна допомога мешканцям регіону у вирішенні їхніх проблем. Оператори гарячої лінії консультують людей, надають довідкову перевірену інформацію. А ще – реєструють звернення, які перенаправляються відповідальним, що безпосередньо реагують на скарги», – зазначила начальниця аналітичного відділу Дніпропетровського регіонального контакт-центру Лілія Васильєва.
Вона додала, що найчастіше жителі телефонують з питань: освіти, пенсійного забезпечення, благоустрою територій та транспортного обслуговування. У ТОПі залишаються теми житлово-комунальної, соціальної та сфери охорони здоров’я.
Гаряча лінія 0 800 505 600 цілодобова. Працює у вихідні та у святкові дні.
Також мешканці області можуть залишати й електронне звернення на веб-порталі e-contact.dp.gov.ua.
Мешканці Кам’янського звернули увагу на те, що популярний дитячий ігровий майданчик, розташований у центрі міста на…
18 травня актори Театру ім. Лесі Українки виїжджали на одноденні гастролі до Запоріжжя, де на…
24 травня у Кам’янському пройде спортивно-масовий захід “Велодень 2025”. Цьогорічна подія об’єднає юних учасників на…
У рамках реалізації молодіжної політики у Кам’янському заснували Об’єднання учнівського самоврядування — новий підрозділ Молодіжної…
Фільм Сари Джесіки Паркер "Перший ряд" про українську балетну трупу та ветерана війни Олександра Терена…
Міжнародний День музеїв для музейників подвійне свято. З одного боку, вони приймають вітання від справжніх…