«Головне наше завдання – адресна допомога мешканцям регіону у вирішенні їхніх проблем. Оператори гарячої лінії консультують людей, надають довідкову перевірену інформацію. А ще – реєструють звернення, які перенаправляються відповідальним, що безпосередньо реагують на скарги», – зазначила начальниця аналітичного відділу Дніпропетровського регіонального контакт-центру Лілія Васильєва.
Вона додала, що найчастіше жителі телефонують з питань: освіти, пенсійного забезпечення, благоустрою територій та транспортного обслуговування. У ТОПі залишаються теми житлово-комунальної, соціальної та сфери охорони здоров’я.
Гаряча лінія 0 800 505 600 цілодобова. Працює у вихідні та у святкові дні.
Також мешканці області можуть залишати й електронне звернення на веб-порталі e-contact.dp.gov.ua.
У Дніпрі слідчі повідомили 45-річній жінці про підозру за зберігання боєприпасів без дозволу. У ході…
Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради за період з 26.06.2025 по03.07.2025 було проведено…
Подробиці розповіла Лариса Биданцева, керівниця Кам’янської станції обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.…
Поліція Дніпра встановлює особу загиблого пішохода, а також свідків та очевидців смертельної дорожньо-транспортної пригоди. 27…
Про це повідомив голова ОВА Сергій Лисак. "За інформацією ПвК, оборонці неба збили над Дніпропетровщиною…
На одній з шахт Кривого Рогу трагічно загинув працівник. Про це повідомили у пресслужбі Криворізького залізорудного комбіату.…