«Головне наше завдання – адресна допомога мешканцям регіону у вирішенні їхніх проблем. Оператори гарячої лінії консультують людей, надають довідкову перевірену інформацію. А ще – реєструють звернення, які перенаправляються відповідальним, що безпосередньо реагують на скарги», – зазначила начальниця аналітичного відділу Дніпропетровського регіонального контакт-центру Лілія Васильєва.
Вона додала, що найчастіше жителі телефонують з питань: освіти, пенсійного забезпечення, благоустрою територій та транспортного обслуговування. У ТОПі залишаються теми житлово-комунальної, соціальної та сфери охорони здоров’я.
Гаряча лінія 0 800 505 600 цілодобова. Працює у вихідні та у святкові дні.
Також мешканці області можуть залишати й електронне звернення на веб-порталі e-contact.dp.gov.ua.
Керівник Самарівської окружної прокуратури повідомив про підозру 27-річному місцевому мешканцю у порушенні правил безпеки дорожнього…
У світі, де нас постійно закликають бути соціальними, товариськими та «відкритими новим зв'язкам», зізнатися в…
Ворог вдарив по території одного з підрозділів ДТЕК. Постраждала бригада, яка саме знаходилась на об’єкті.…
Програма заходів у закладах культури міста Кам’янське з 19 по 26 листопада 2025 року. Музей…
У вівторок, 18 листопада, у Новопокровській громаді Дніпропетровської області сталася різанина прямо у школі. Там…
У Павлограді звичайна вечірня гулянка із пляшкою закінчилася жорстоким побиттям, лікарнею та судовим рішенням про…