Categories: Економіка

До уваги кам’янчан: з 1 вересня “Київстар” змінив вартість тарифів

Мобільний оператор “Київстар” 1 вересня оновив одразу низку тарифів. Зміни зачепили, зокрема, вартість пропозицій, а також їхнє наповнення.

Про це повідомили у самому “Київстарі”.

Там зазначили: зокрема, були збільшені обсяги хвилин та надаваних гігабайтів.

“З 1 вересня 2024 року ми збільшуємо обсяги хвилин та гігабайтів для деяких тарифів передплати та контракту. Такі зміни зумовлені тим, що у цих тарифах збільшилося споживання мобільного трафіку. Ми переглядаємо вартість тарифів, аби й далі збільшувати інвестиції, щоб розширювати мережу та оснащувати її додатковими джерелами живлення, генераторами”, – розповіли у “Київстарі”.

Які тарифи змінив “Київстар”

Зміна умов зачепила низку тарифів “Київстару”. Зокрема:

LOVE UA База;
LOVE UA Контракт;
LOVE UA Світло 2023;
LOVE UA Світло 2023 із Суперсилою Економія;
Максимальний Безлім 2019.

Також у тарифі Максимальний Безлім 2019 з’являться Суперсили на вибір. Та Роумінг як вдома”, – йдеться у повідомленні.

При цьому наголошується: також було змінено вартість цих тарифів. Проте як саме – не уточнюється. Як пояснили в “Київстарі”, користувачі цих тарифів отримуватимуть SMS з деталями про нові умови та актуальну вартість щонайменше за 7 днів до змін.

Водночас зазначається: дізнатися більше про зміни можна за безкоштовним номером 477*9. Або ж у застосунку Мій Київстар.

За що “Київстар” знімає гроші: як перевірити

Разом з тим, абоненти “Київстару” у будь-який час можуть перевірити, за що сплачують оператору. Всю інформацію про свій тариф вони можуть дізнатися кількома способами. Зокрема:

на запит *100*01*2#;
авторизувавшись на сайті та перейшовши на сторінку Тарифи;
у додатку Мій Київстар;
за номером 466*66.
У свою чергу, у Нацкомісії, яка здійснює держрегулювання в сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв’язку (НКЕК) нагадали, що абоненти всіх операторів можуть безкоштовно отримати від оператора інформацію про надані йому послуги за потрібний період.

Оператор повинен надати ці дані у формі розшифрованого рахунку. У звіті оператор повинен буде вказати низку позицій:

номер абонента;
вид послуги;
обсяг послуг, що надаються;
суму до оплати за кожен сеанс зв’язку.

“Для цього можна скористатися мобільним додатком оператора. Або звернутися з особистим фізичним зверненням абонента до магазину оператора”, – зазначили в НКЕК.

Проте є важливий нюанс. Розшифрований рахунок надається лише ідентифікованим абонентам – зареєстрованим або контрактним. А от знеособлені чи анонімні електронні комунікаційні послуги розшифровці не підлягають.

Margaret

Recent Posts

Щодо аварії на колекторі «Аульського водоводу» на Лівобережжі Кам’янського (відео)

Міський голова Андрій Білоусов розповів щодо аварії магістрального каналізаційного колектору комунального підприємства Дніпропетровської обласної ради…

3 години ago

У Камʼянському розпочали ремонт тротуарів, які знаходяться в найбільш незадовільному стані

У Кам’янському приступили до капітального ремонту наших тротуарів. Про це повідомив мер міста Андрій Білоусов.…

7 години ago

Діти з особливими освітніми потребами у Кам’янському отримають додаткову підтримку

З 1 вересня на Дніпропетровщині діти з особливими освітніми потребами матимуть більше можливостей для розвитку…

9 години ago

Мешканця Дніпропетровщини засудили за незаконне зберігання зброї

На Дніпропетровщині поліцейські скерували до суду обвинувальний акт щодо чоловіка за незаконне зберігання зброї та…

9 години ago

у лікарні на Дніпропетровщині пацієнт вбив сусіда попалаті

Поліцейські Кривого Рогу затримали підозрюваного у злочині. Він Забив до смерті чоловіка. Конфлікт між пацієнтами…

10 години ago

На Дніпропетровщині підліток на мотоциклі потрапив у ДТП

Про це розповіла Лариса Биданцева, керівник Кам’янської станції обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини…

10 години ago