Так, виконавиця презентувала нову запальну композицію, яка отримала назву “Маргарита”. Це танцювальна пісня, яка переносить слухача в атмосферу спекотних латиноамериканських ночей. Режисером відеороботи став кліпмейкер Інді Хаіт, відомий співпрацею з Тіною Кароль, Надею Дорофєєвою, Jerry Heil та іншими.
Ексклюзивно для сайту ТСН.ua Мішель Андраде поділилась шістьма цікавими фактами про підготовку й знімання кліпу на свій новий трек.
– Ми розпочали роботу над відео два місяці тому, але, здається, я готувала своє тіло набагато раніше. Весь кліп побудований на складній хореографії, яка вимагає сильної фізичної підготовки. На щастя, останні пів року я не пропускала тренувань — стабільно займалася спортом без жодних перерв. Шість місяців дисципліни зробили свою справу. Фізично і морально я відчувала себе суперпідготовленою і дуже пишаюся цим.
– Цей період дав мені багато важливих усвідомлень. Я зрозуміла, що я справді сильна. Але також зрозуміла, наскільки важливо вміти вчасно зупинитися й дати собі відпочинок. У мене було 13 майже щоденних репетицій, де я викладалася на 100%, а в день знімань віддала всі 200%. Це було захопливо, але, чесно, надзвичайно виснажливо. Дуже боліли руки через забиті м’язи, і навіть давній перелом нагадав про себе. Фізично це одна з найважчих робіт у моєму житті. Весь біль, який ви бачите в кадрі, справжній. Вперше за всю мою кар’єру я заплакала прямо на знімальному майданчику. Але саме ці емоції додали кліпу глибини й правдивості.
– На відміну від багатьох кліпів, де зазвичай використовують кілька складних образів від відомих брендів, у “Маргариті” ми зробили ставку на мінімалізм. Це було свідоме рішення, щоб не відвертати увагу від головного: рухів та емоцій. Мій образ повністю хендмейд і складається лише з багатошарового топу й трусів бежевого кольору. До речі, верхній топ — це просто переосмислені порізані колготки.
– Особливу роль у цій роботі відіграв талант Інді Хаіта. Він був і режисером, і оператором, і монтажером, і колористом. І навіть хореографію ставив разом із Мариною Кущовою. Неймовірно, як одна людина змогла настільки комплексно реалізувати весь задум. Йому вдалося утримати увагу глядача, попри те, що в нас була лише одна мінімалістична локація, а в кадрі була тільки я в одному образі.
– Зазвичай знімання кліпів — це завжди випробування: або холодно в павільйоні, або доводиться грати зиму влітку чи стрибати в льодяну воду. Але цього разу все було ідеально: тепла гримерка, смачна їжа, обігрівачі. Однак без каверзних ситуацій не обійшлося. Через те, що моє тіло мастили олією для кадру, рухатися по підлозі стало дуже складно. Усе ковзало, і це ускладнювало виконання навіть звичних рухів.
– Знімальна зміна тривала всього 10 годин, тому часу на помилки не було. Але через слизьку підлогу й втому я дещо затримала процес. Тож фінальну сцену довелось знімати дуже оперативно. У нас залишалося буквально кілька хвилин плівки, а я ніяк не могла правильно виконати задум режисера — плюнути в камеру. Замість цього я кілька разів влучила в Інді. Хто б міг подумати, що серед усіх трюків найскладнішим виявиться саме цей? Через це нам довелося імпровізувати, але ми все одно зробили класний фінал.
Театр ім. Лесі Українки підготував новорічну програму не лише для найменших кам'янчан. Тут зможуть здивувати…
За даними Держпродспоживслужби та європейського прорєкту EU4SaferFood, було створено наочну мапу щодо розповсюдження сказу по…
У середу, 27 листопада, у Кривому Розі чоловік з ножем через паркан увірвався до будівлі…
27 листопада відбулася робоча нарада в департаменті ЖКГ стосовно підготовки до зимового періоду і снігопадів.…
Правоохоронці викрили всіх учасників злочинного угруповання, серед яких був «смотрящий» однієї з виправних колоній Кривого…
Котлети чи тефтелі найчастіше готують із фаршу господині. Коли потрібно нашвидкуруч - макарони по-флотськи. Власне, на…