На дашборді вільних Wi-Fi зон Дніпропетровщини з’являються нові локації. Зараз їх на онлайн-карті понад 2100. Половина працює і в умовах відключень світла. Розміщена мапа на сайті ОВА. Кожен мешканець або гість регіону швидко і зручно може знайти найближчу точку доступу до безкоштовного інтернету. Про це та інші новини в цифровізації під час брифінгу розповів заступник начальника ОВА Іван Начовний.
«Продовжуємо розширення мережі вільних Wi-Fi зон у закладах соціальної інфраструктури. Наприклад, за підтримки Мінцифри забезпечили роутерами понад 200 бібліотек області», – зазначив Іван Начовний.
Працюють і над підключенням базових станцій мобільного зв’язку до генераторів. А саме – комунальних і державних підприємств, закладів та установ. Це покращить якість надання послуги навіть в умовах відключень світла.
«Вкотре закликаю мешканців області під час відсутності електрики обмежити використання мобільного інтернету. Наприклад, перегляд відео-контенту. Саме це значно збільшує навантаження на спеціалізоване обладнання, яке і так працює в умовах обмеженого електропостачання. А значить – впливає на якість дзвінків між абонентами», – підкреслив Іван Начовний.
Він нагадав основні правила, як не втратити зв’язок та інтернет під час відключень світла.
«Найперше, заздалегідь завантажте мапу Пунктів незламності в Дії. Потім зможете використовувати її офлайн. По-друге, приєднайтеся до інтернет-провайдерів, які використовують технології хРОN. По-третє, скористайтеся національним роумінгом. Докладні інструкції можна знайти на офіційних ресурсах ОВА», – додав заступник начальника Дніпропетровської ОВА Іван Начовний.
На Дніпропетровщині завершили впровадження електронного документообігу в усіх 86 громадах. Це дозволить створити єдине сховище е-документів, систематизувати їх, прискорити та впорядкувати діловодство. А ще – значно зменшити використання паперових версій. Так фахівці громад працюватимуть ще ефективніше.
«Протягом 2024 року в ЦНАПах області надали майже 1,4 мільйони адміністративних послуг. Переважна більшість – соціального характеру. Активно працювали й над тим, аби зробити сервіси ще доступнішими. Так, у старостинських округах відкрили 26 нових точок доступу», – розповів Іван Начовний.
Ще велика увага приділяється впровадженню безбар’єрності, додав він. Аби люди з інвалідністю могли безперешкодно користуватися усіма послугами. Для цього встановлюють кнопки виклику персоналу, пандуси, підйомники, спеціалізовані термінали.