Це цікаво

Чашка кави саме у цей час продовжить вам життя: нове дослідження

Чи любите ви каву? Нове дослідження вчених показало, що насолода нею в певний час доби може принести певну користь для здоров’я.

То в який час треба пити каву для максимальної користі для організму, розповідає РБК-Україна (проект Styler).

Що виявило дослідження про каву?

Дослідження під керівництвом вчених з Університету Тулейна в Новому Орлеані показало, що вживання кави вранці знижує рівень смертності порівняно з вживанням кави пізніше вдень.

Дослідження проаналізувало харчові дані понад 42 тисячі дорослих протягом дев’яти років.

Порівнюючи споживання кави дорослими та причини смерті, дослідники встановили, що ті, хто випивав дві-три чашки кави вранці, мали значно нижчий ризик смерті від будь-якої причини та серцево-судинних захворювань порівняно з тими, хто цього не робив.

“Помірне споживання кави пов’язане з користю для здоров’я. Наше дослідження вперше показало, що час випивання кави також має значення, окрім кількості – і вживання вранці демонструє сильніший зв’язок із користю для здоров’я, ніж в інший час”, – сказав провідний автор дослідження Лу Ці.

За словами Мішель Рутенштейн, зареєстрованого дієтолога з Нью-Йорка, яка спеціалізується на серцевих захворюваннях, частина користі від вживання кави вранці пов’язана з циркадним ритмом, тобто внутрішнім годинником організму, який регулює розклад неспання та сну.

“Вживання кави вранці відповідає циркадному ритму людини, дозволяючи людям бути більш зосередженими вдень і дозволяючи відпочити вночі”, – сказала експертка.

Вживання кави пізніше протягом дня може іноді сигналізувати про залежність від стимуляторів, щоб залишатися зосередженим і продовжувати працювати, часто за рахунок пригнічення голоду.

Margaret

Recent Posts

Кам’янське втратило свого захисника

Трагічну новину повідомив мер міста Андрій Білоусов. "9 серпня, внаслідок ДТП на Одещині, помер капітан…

1 годину ago

На Дніпропетровщині через ворожі обстріли затримуються приміські поїзди

У Дніпропетровській області з міркувань безпеки змінено графік руху кількох пасажирських та приміських поїздів. Як…

3 години ago

Головні події Кам‘янського за тиждень (відео)

Про них повідомив мер міста Андрій Білоусов. Більш детально дивіться у відеосюжеті:  

4 години ago

Бійка та стрілянина біля “МахноПАБ” у Дніпрі: двох чоловіків затримали

14 серпня на вулиці Магдебурзького права у Дніпрі було неспокійно. Там сталась стрілянина. Про це…

5 години ago

Для юних кам’янчан працює Творчий табір

Лівобережний волонтерський центр "Світ дитинства" ГО "Бджола" та ГО "Фонд розвитку Кам'янського" провели третю зміну…

5 години ago

На лівобережжі Кам’янського біля спортшколи встановили “лежачий поліцейський”

14 серпня бригади КП «Міськсвітло» працювали одразу на кількох ділянках міста. На проспекті Свободи, 55…

6 години ago