Як на цей випадок відреагували в компанії, розповість “Дніпро Оперативний”.
Інцидент стався 16 липня 2025 року. Пасажир заздалегідь вказав у додатку в коментарях до замовлення, що потребує допомоги з інвалідним кріслом, проте водій не зміг розмістити його у багажнику і відмовився покласти до салону, як це робили інші водії раніше. Через це між ними виникла словесна суперечка. Поїздку було скасовано. Пасажир звернувся до гарячої лінії Uklon.
Журналісти ІА «Дніпро Оперативний» також звернулися до «Uklon» за коментарем. 19 липня компанія надала офіційну відповідь:
“Нам щиро шкода, що стався такий прикрий досвід взаємодії між райдером та водієм-партнером. Uklon пишається тим, що у 2023 році ми перші серед райдхейлінг сервісів запустили клас “Інклюзивний” для райдерів на кріслі колісному. Наразі він присутній у Києві та Львові, також ретельно вивчаємо запуск в інших містах, в тому числі у Дніпрі.
Крім цього, ми проводимо постійну роботу з водіями-партнерами при обордингу та маємо кодекс етики драйвера, який регламентує ставлення до райдерів.
Зі свого боку ми вже звʼязались з драйвером і райдером, який звернув увагу на цей інцидент. Провели роботу, щоб подібні ситуації не повторились”, – прокоментували в компанії.
З 6 по 12 грудня в місті Тиргу-Муреш (Румунія) відбувся міжнародний тенісний турнір INTARO Junior…
На свято завжди хочеться приготувати щось особливе - страви, які створюють настрій, збирають усіх за…
По Україні запроваджують новий підхід до оголошення повітряних тривог – порайонне оповіщення. Система пройшла тестування…
Сумну новину повідомив мер Андрій Білоусов. "11 березня в бою поблизу населеного пункту Мала Локня…
З 15 по 21 грудня у Кам’янському пройдуть цікаві спортивні заходи, які зберуть юних спортсменів,…
У Дніпрі 13 грудня відбувся виступ української співачки Jerry Heil. Про це повідомляє Телеканал D1. Захід…