Як на цей випадок відреагували в компанії, розповість “Дніпро Оперативний”.
Інцидент стався 16 липня 2025 року. Пасажир заздалегідь вказав у додатку в коментарях до замовлення, що потребує допомоги з інвалідним кріслом, проте водій не зміг розмістити його у багажнику і відмовився покласти до салону, як це робили інші водії раніше. Через це між ними виникла словесна суперечка. Поїздку було скасовано. Пасажир звернувся до гарячої лінії Uklon.
Журналісти ІА «Дніпро Оперативний» також звернулися до «Uklon» за коментарем. 19 липня компанія надала офіційну відповідь:
“Нам щиро шкода, що стався такий прикрий досвід взаємодії між райдером та водієм-партнером. Uklon пишається тим, що у 2023 році ми перші серед райдхейлінг сервісів запустили клас “Інклюзивний” для райдерів на кріслі колісному. Наразі він присутній у Києві та Львові, також ретельно вивчаємо запуск в інших містах, в тому числі у Дніпрі.
Крім цього, ми проводимо постійну роботу з водіями-партнерами при обордингу та маємо кодекс етики драйвера, який регламентує ставлення до райдерів.
Зі свого боку ми вже звʼязались з драйвером і райдером, який звернув увагу на цей інцидент. Провели роботу, щоб подібні ситуації не повторились”, – прокоментували в компанії.
25 жовтня у Кам’янському на базі спортивного комплексу «Прометей» розпочалися змагання з черлідингу та чир-спорту…
Щорічно, в останню неділю жовтня, в Україні відзначається День автомобіліста та дорожника — свято людей,…
У середмісті Дніпра жінка з дитиною викрала візок, який належить одній з відомих мереж супермаркетів.…
Поліція Дніпра виявляє нетверезих водіїв. 23 жовтня патрульні помітили у Новокодацькому районі як водій автомобіля…
Поліція встановлює свідків ДТП у Павлоградському районі. ДТП сталася 23 лютого 2016 року близько 05:40…
25 жовтня, о 16:57, на вулиці Центральній села Преображенка Томаківської селищної територіальної громади Нікопольського району,…