ЦМИ приглашает горожан принять участие в тренинге

16 липня з 13:00 на базі хабу Центру молодіжних ініціатив відбудеться тренінг на тему: «Із чого складається бренд міста».

В умовах сучасного світу нарівні з персональними й корпоративними брендами колосального значення віднедавна набуло поняття «бренд території». Суперництво міст, регіонів і країн за ресурси перетворює їх із географічних одиниць у повноцінні товари, що мають свою цінність, властивості, вартість. Тому в територій сформувалася потреба мати відмінну ідентичність і вміло про неї розповідати.

Досвід засвідчує, що ті громади й території, які поступово впроваджують взаємопов’язані маркетингові заходи, є більш успішними. Вони значно легше досягають цілей сталого економічного розвитку, зокрема:

– залучення інвестицій і створення нових підприємств;
– збереження та розширення діючих підприємств, збільшення кількості робочих місць;
– покращення іміджу на місцевому, національному та міжнародному рівнях, започаткування взаємовигідних партнерств;
– залучення нових жителів і поліпшення добробуту громади загалом;
– збільшення кількості туристів;
– популяризація політичних рішень і програм серед громади, отримання прихильності населення.

Тренінг проводитиме Гондюл Олександра – викладачка кафедри журналістики та нових медіа Київського університету імені Бориса Грінченка, комунікаційна волонтерка ГО Startup Kyiv, фріланс-перекладачка, засновниця Весняної дипломатичної школи в Києві.

Долучитися до заходу можна заповнивши спеціальну гугл-форму за посиланням: https://forms.gle/qj1dmLShBUz77WKC8

Вам буде цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *