Пользователи столкнулись с повторным списанием средств по некоторым картам, некорректным отображением и использованием доступного остатка на карте. Об этом сообщил на своей странице в Facebook пресс-секретарь «ПриватБанка» Олег Серга.
По его словам, банк просит прощения у клиентов за неудобства.
“Наши специалисты работают над решением проблемы. Некорректно списанные суммы будут возвращены в течение суток”, – сообщил он.
Неподалік Міжгір'я прикордонники зупинили мікроавтобус, який був обладнаний під медичний автомобіль одного з бойових підрозділів.…
Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради за період з 25.07.2025 по 31.07.2025 було…
За даними слідства, фігурант пропонував військовозобов’язаним фальсифіковані документи про непридатність до служби в ЗСУ. Свої…
На автодорозі Н-11 Дніпро-Миколаїв неподалік Баштанки 31 липня близько 02:40 перекинувся на бік рейсовий автобус…
Вийшов новий трейлер мультфільму "Зоотрополіс 2", який виходить у кінотеатрах уже в листопаді. Але, схоже, у…
Державна служба України з питань праці розпочала інформаційну кампанію "Виходь на світло!" для боротьби з…