Кам’янчанам нагадують про можливість оцінити сервіс у ЦНАП

Міністерство цифрової трансформації розпочало масштабну інформаційну кампанію з інформування громадян про змогу залишати відгуки та ділитися враженнями про сервіс у ЦНАП.

Відгуки громадян дають змогу проаналізувати з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити та підвищити рівень державного сервісу. Кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в ЦНАП.

Саме для цього Міністерство цифрової трансформації створило відеоролик для соціальної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру став кращим? Розкажіть, будь ласка, про останній».

 

Вам буде цікаво

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *