Владельцы птицефабрики под Каменским о социальном партнерстве

Руководство агрохолдинга МХП, куда входит и Орельская птицефабрика, обнародовало официальное заявление о партнерстве во время войны. Публикуемс текст заявления полностью.
«Відповідальне партнерство у бізнесі нині набуває особливого значення. МХП з перших днів війни працює над налагодженням ефективної співпраці з іншим компаніями. Адже зараз наша спільна найважливіша мета – забезпечувати українців продуктами харчування. Ми відновлюємо зв’язки з колишніми партнерами й активно залучаємо нових. І все це в рекордно короткі терміни. Загалом з початку війни нам вдалося налагодити роботу з 25 новими контрагентами і цей список постійно зростає.
У перші дні війни ми поновили співпрацю з мережею супермаркетів АТБ. Із лютого 2021 року в АТБ не продавалася продукція ТМ «Наша Ряба». Але вже на другий день після початку бойових дій ми зв’язалися з менеджментом мережі, запропонували відкинути всі комерційні розбіжності та знову стати партнерами. Команда АТБ відреагувала швидко й погодилася співпрацювати. Наше спільне завдання – забезпечити українців мясом, в якому б регіоні люди не перебували. Тож тепер у мережі знову є курятина «Наша Ряба», а незабаром з’являться й заморожені напівфабрикати «Легко!». Буквально за день до війни, 23 лютого 2022 року, ми підписали меморандум про співпрацю з дистриб’юторським холдингом STV Group. Наприкінці березня мали початися тестові поставки м’яса птиці у Київській області, але війна повністю змінила плани. Всього лише за 5 днів фахівцям МХП за повної підтримки власників і керівництва STV Group вдалося запустити продажі курятини в трьох областях на заході України, які стали прихистком для багатьох внутрішньо переміщених осіб. Зараз ми спільно розробляємо план розширення дистрибуції ще мінімум на дві області. Для покращення ситуації з продуктами харчування по всій території країни МХП відкрив можливість купувати продукцію зі складу на умовах самовивозу. Українці активно користуються цією можливістю і купили таким чином вже понад 500 тонн продукії.
Готовність до співпраці, гнучкість в ухваленні рішень і швидкість дій, які демонструє український бізнес, допомагають нам і нашим партнерам підтримувати економіку. І, що найголовніше – дбати, щоб у людей була їжа.
Ми можемо все, коли об’єднуємося й діємо разом! Разом для Перемоги!».

Вам буде цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *