На початку війни, з метою забезпечення оперативного та прямого з’єднання з консультантом, контакт-центр ЦНАП було оптимізовано та призупинено функцію IVR-меню. Наразі, кількість дзвінків збільшується, тому ми відновлюємо роботу IVR-меню (Interactive Voice Response) – інтерактивної системи попередньо записаних голосових повідомлень, яка виконує функцію маршрутизації дзвінків всередині контактного центру та створює можливість для клієнтів самостійно обирати необхідний напрямок консультації за допомогою тонального набору на клавіатурі свого телефону.
Також відбулося оновлення голосового меню контактного-центру. Зателефонувавши за єдиним номером 0677199090 за допомогою тонального набору можна прослухати необхідну інформацію щодо:
режиму роботи ЦНАП, Центру турботи та Пункту збору ресурсів
умов отримання популярних адміністратвиних послуг
доступних сервісів у Центрі турботи для переміщених та постраждалих осіб
Для отримання більш вичерпної інформації з головного меню можна з’єднатися з консультантом ЦНАП. Також, є можливість повторно прослухати необхідну інформацію.
З метою покращення якості обслуговування громадян, здійснюється запис всіх розмов.
Бережіть себе та підтримуйте ЗСУ, – говориться в повідомленні.
На спортивних змаганнях побував мер Андрій Білоусов. "У спортивному комплексі «Прометей» стартував новий сезон «Пліч-о-пліч:…
Поліцейські Дніпра скерувати до суду обвинувальний акт щодо чоловіка, який вчинив замах на вбивство власної…
Понад чотирьох годин нічних пошуків завершилися позитивно і поліцейські Нікопольщини розшукали заблукалу 82-річну жінку. 21…
Дніпропетровська ОВА запрошує підприємців регіону на дев’яту онлайн-зустріч учасників платформи «Діалог влади та бізнесу». Тема…
Гурт Kalush Orchestra презентував кліп на пісню «Коли». Відео знімали у лісі. «Уявіть себе через…
У Кривому Розі правоохоронці ліквідували нарколабораторію з вирощування конопель. Там вилучили майже 3 тис рослин…