На початку війни, з метою забезпечення оперативного та прямого з’єднання з консультантом, контакт-центр ЦНАП було оптимізовано та призупинено функцію IVR-меню. Наразі, кількість дзвінків збільшується, тому ми відновлюємо роботу IVR-меню (Interactive Voice Response) – інтерактивної системи попередньо записаних голосових повідомлень, яка виконує функцію маршрутизації дзвінків всередині контактного центру та створює можливість для клієнтів самостійно обирати необхідний напрямок консультації за допомогою тонального набору на клавіатурі свого телефону.
Також відбулося оновлення голосового меню контактного-центру. Зателефонувавши за єдиним номером 0677199090 за допомогою тонального набору можна прослухати необхідну інформацію щодо:
режиму роботи ЦНАП, Центру турботи та Пункту збору ресурсів
умов отримання популярних адміністратвиних послуг
доступних сервісів у Центрі турботи для переміщених та постраждалих осіб
Для отримання більш вичерпної інформації з головного меню можна з’єднатися з консультантом ЦНАП. Також, є можливість повторно прослухати необхідну інформацію.
З метою покращення якості обслуговування громадян, здійснюється запис всіх розмов.
Бережіть себе та підтримуйте ЗСУ, – говориться в повідомленні.
У Дніпрі засудили чоловіка, який пограбував 71-річну жінку, він отримав 7 років за ґратами. Суд…
Важливо, незважаючи на жодні обставини, тримати себе в руках, нікого не ображати і, зі свого боку, не реагувати на чужі недружні…
Днями депутата Антон Гусєв провів чергову зустріч с мешканцями 4-го мікрорайону та обговорив актуальні питання…
У Дніпрі слідчі повідомили 45-річній жінці про підозру за зберігання боєприпасів без дозволу. У ході…
Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради за період з 26.06.2025 по03.07.2025 було проведено…
Подробиці розповіла Лариса Биданцева, керівниця Кам’янської станції обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.…