На початку війни, з метою забезпечення оперативного та прямого з’єднання з консультантом, контакт-центр ЦНАП було оптимізовано та призупинено функцію IVR-меню. Наразі, кількість дзвінків збільшується, тому ми відновлюємо роботу IVR-меню (Interactive Voice Response) – інтерактивної системи попередньо записаних голосових повідомлень, яка виконує функцію маршрутизації дзвінків всередині контактного центру та створює можливість для клієнтів самостійно обирати необхідний напрямок консультації за допомогою тонального набору на клавіатурі свого телефону.
Також відбулося оновлення голосового меню контактного-центру. Зателефонувавши за єдиним номером 0677199090 за допомогою тонального набору можна прослухати необхідну інформацію щодо:
режиму роботи ЦНАП, Центру турботи та Пункту збору ресурсів
умов отримання популярних адміністратвиних послуг
доступних сервісів у Центрі турботи для переміщених та постраждалих осіб
Для отримання більш вичерпної інформації з головного меню можна з’єднатися з консультантом ЦНАП. Також, є можливість повторно прослухати необхідну інформацію.
З метою покращення якості обслуговування громадян, здійснюється запис всіх розмов.
Бережіть себе та підтримуйте ЗСУ, – говориться в повідомленні.
♈️ Овен День вимагає від вас гнучкості та вміння швидко реагувати. Ранок обіцяє бути приємним…
18 листопада ввечері на вулиці Теміртуаська Довгинцівського району Кривого Рогу, виникла пожежа. Прибувши за викликом…
У Дніпрі чоловіка засуджено до 15 років позбавлення волі за співпрацю з рф. Мешканця Дніпра…
Двох людей вдарило струмом, коли збирали гриби у Апостоловому. Їх забрала швидка з опіками ніг…
Державні інспектори Дніпропетровського рибоохоронного патруля під час планового рейду на Південному водосховищі поблизу села Вільне…
Про це повідомив мер міста Андрій Білоусов. "Під час повномасштабної війни життєво необхідно, щоб кожен…